غلامحسین اسماعیلی درباره علت بازداشت دو نماینده مجلس توضیح داد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از بازگشت 19507 حاجی با 81 پرواز تا 30 مرداد به کشور خبر داد.
قیمت سکه طرح جدید، امروز پنجشنبه 31 مرداد به 4 میلیون و 140 هزار تومان رسید.
طراحان قانون مالیات برعایدی سرمایه در نظر دارند به منظور جلوگیری از اختلال در تولید و عرضه مسکن، سرمایه‌گذاران را از دایره مالیاتی خارج کنند اما سوداگران مشمول این طرح می‌شوند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص حذف چهار صفر از پول ملی، تصریح کرد: اگر از این طرح که به منظور آماده کردن فضای جامعه با محاسبات تومان بوده انتظار داشته باشیم که شاخص‌های اقتصادی را متحول کند با برنامه‌های دیگری این امر انجام می‌شود، قطعا با عنایت به اینکه مبانی محاسباتی مردم عمدتا براساس تومان است، با این کار زندگی مردم آسانتر خواهد شد.
شرکت پست اعلام می‌کند که علت دریافت نقدی هزینه کارت‌های سوخت هنگام تحویل این است که این هزینه باید به شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی داده شود، درصورتی که با پرداخت از طریق دستگاه‌های پوز، این امکان فراهم نیست.
قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در این روزها در محدوده 44 تا 46 هزار تومان است؛ به طوری که هزینه وام مسکن به علاوه جعاله برای زوج‌های غیر تهرانی ساکن در شهرهایی با جمعیت بیش‌تر از 200 هزار نفر، حدود 9 میلیون تومان می‌شود. این مبلغ برای زوج‌های تهرانی نیز 10 میلیون و 800 هزار تومان است.
طبق جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در چهار ماهه نخست امسال از بین 12 کالای منتخب معدنی و صنایع معدنی، 8 محصول رشد تولید داشته‌اند.
برخلاف تصور عمومی، همیشه آخرین نسخه های اپل گران ترین محصولات این شرکت نبوده اند.
متوسط نرخ تورم سالانه کشورهای عضو منطقه یورو به یک درصد کاهش یافت.