نرخ بیکاری کشور چین با یک میلیارد و 380 میلیون نفر جمعیت 4.4 درصد است، اما نرخ بیکاری ایران با 80 میلیون جمعیت، 12 درصد است. چرا؟
خودروهای هیبریدی در بسیاری از کشورهای جهان بسیار بیشتر از خودروهای تمام برقی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است که در این گزارش به مرور بهترین و پرفروش‌ترین آنها خواهیم پرداخت.
رییس کل بانک مرکزی گفت: کاهش دو هزار تومانی دلار تنها در چند روز؛ مردم در بازار ارز سرمایه گذاری نکنند/ ارز 40 و 50 هزار تومانی در ایران رویایی بیش نبود
امروز قیمت سکه تمام و دلار و یورو روند نزولی داشت.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اعلام اینکه هشت استان کشور درگیر مبارزه با ملخ صحرایی هستند، گفت: عملیات مبارزه با ملخ صحرایی در بیش از 280 هزار هکتار از اراضی مرتعی استان‌های جنوبی کشور انجام شده است.
به منظور حفظ امنیت حسابهای مشتریان و آماده سازی زیرساخت ها تا اطلاع ثانوی سیستم استفاده از رمز دوم در بانکداری الکترونیک به شیوه فعلی ادامه خواهد داشت.
قیمت نفت در معاملات امروز در بازارهای جهانی با افزایش چشمگیری همراه شد.
همزمان با تشدید ریزش قیمت‌ها در بازار آزاد، قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با کاهش چند مرحله ای نسبت به صبح امروز، وارد کانال 13هزار تومان شد.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 979واحدی مواجه شد.
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4 میلیون و 617 هزار تومان و قیمت طلای 18عیار هم 416 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.