​سخنگوی ستادتنظیم بازار از عرضه 23هزارتن سیب و 30هزارتن پرتقال با قیمت مصوب تنظیم بازار در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت با نرخ دولتی در اختیار مردم قرار می گیرد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه نمی‌توان تاریخ دقیقی برای تحویل واحدهای باقی مانده مشخص کرد گفت: واحدهای باقی مانده تا پایان سال 99 تحویل خواهد شد.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز بعد از چند روز مثبت معاملاتی، در رقم 409 هزار و 807 واحد تثبیت شد.
قیمت انواع سکه در بازار در حالی امروز افزایش جزئی داشت که نرخ ارز امروز هم به روند کاهشی خود ادامه داد؛ به طوریکه دلار رسما وارد کانال 12 هزار تومان شد.
طرح مشارکت در تولید خودرو پژو 207 دستی پانوراما از ساعت 11 صبح روز سه شنبه مورخ 98/11/01 آغاز خواهد شد.
با موافقت صندوق تأمین خسارت های بدنی و به‌مناسبت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، مبلغ جریمه دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث بخشیده شد.
قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن به طور متوسط در دی‌ماه امسال مقداری افزایش یافته که بر این اساس، زوجین تهرانی برای تهیه وام 240 میلیونی مسکن و جعاله باید 22 میلیون و 80 هزار تومان بپردازند و مجردهای ساکن تهران نیز می‌توانند تا 140 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که هزینه آن 12 میلیون و 880 هزار تومان می‌شود.
دامنه قیمتی برای خرید آپارتمان کوچک متراژ در سه محدوده پرتقاضای شهر تهران 400 تا 800 میلیون تومان است.
مشاور امور زنان اتاق تعاون ایران با تاکید بر اهمیت اشتغال زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: کسب و کارهای خانگی بهترین نوع فعالیت برای زنان در کنار خانواده است و به درآمدزایی و اشتغالزایی آنها کمک می‌کند.
باوجود این‌که گوشی‌های مسافری به دلیل حذف معافیت 80 دلاری و تعرفه‌های گمرکی دیگر برای واردات قاچاق مقرون به‌صرفه نیستند، هنوز هم برخی فروشندگان به فروش گوشی‌های ارزان‌تر بدون رجیستری برای کسانی که پاسپورت با مهر سفر خارجی داشته باشند، اقدام می‌کنند.