شورای عالی بیمه برای سال آینده نرخ حق بیمه شخص ثالث برای همه وسایل نقلیه را 15 درصد افزایش داد.
با توجه به افزایش قیمت محصولات مصرفی به خصوص اقلام خوراکی سبزی پلو ماهی با کوکو شب عید و رشته پلو به ترتیب قیمتی در حدود 112 هزار و 37 هزار تومان دارد.
سازوکار تجارت و تأمین مالی ایران و اروپا (STFI) به‌عنوان نهاد ایرانی متناظر با اینستکس اروپایی به‌ثبت رسید.
دلار کماکان در جهان بیش از هر ارز دیگری محبوبیت دارد.
مهم‌ترین اتفاق حوزه عمران و اشتغال در بخش مسکن طی سال 1397 را می‌توان جهش قیمت‌ها دانست که برای متقاضیان واقعی، مبارک نبود. قیمت خانه از ابتدای سال در یک روند افزایشی قرار گرفت تا نهایتاً اسفندماه به حدود متری 10 میلیون تومان در پایتخت رسید. وزیر این حوزه نیز روز 28 مهرماه تغییر کرد و عباس آخوندی پس از سه بار استعفا، نهایتاً چهارمین بار جای خود را به محمد اسلامی داد. خبر انبوه‌بار دیگر این بخش در سال جاری به واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات مربوط می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشنامه دستمزد سال آینده کارگران و کارکنان مشمول قانون کار را برای اجرا ابلاغ کرد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای فهرست خدمات 18 بانک و بیمه تابعه و مشمول اصل 44 را در ساعات پایانی سال جاری و ایام نوروز 1398 اعلام کرد.
وزیر راه شهرسازی در آستانه نوروز از نزدیک وضعیت حمل و نقل مسافری و نحوه خدمت رسانی در بخش ریلی، جاده‌ای و هوایی را به مسافران بررسی کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: امسال در مجموع 420 هزار دستگاه خودرو تولید شده است و در آخرین ماه امسال نیز 18 هزار خودرو تحویل مشتریان دادیم.
سال 2018 در حالی برای شرکت اچ‌تی‌سی (HTC) پایان یافت که زیان‌دهی این غول تکنولوژی بسیار بیشتر از سودآوری آن اعلام شد.