نایب رئیس انجمن انبوه‌سازان با اشاره به مولفه‌های تاثیرگذار در قیمت مسکن طی سال 98 گفت:‌ دولت برای تولید مسکن باید برنامه 5 یا 10 ساله تدوین کند تا تولید کننده بر اساس آن بتواند در این بخش سرمایه‌گذاری انجام دهد.
ترامپ رییس جمهور آمریکا در اقدامی گستاخانه قصد دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد تحریم قرار داده و در لیست گروه های تروریستی قرار دهد.
بودجه حمل و نقل در سال 1398 در بخش ریلی و جاده‌ای حدود 7132 میلیارد تومان و بودجه سازمان‌های حمل و نقل هوایی در سال جاری 152 میلیارد تومان است.
در حالی که با دستور دیوان عدالت اداری برای حذف آبونمان تلفن ثابت، شرکت مخابرات مدعی شد متحمل خسارت سالانه 700 میلیاردی می‌شود، ظاهرا قرار است بخشی از این خسارت با حق اشتراک ماهیانه از تلفن ثابت جبران شود.
بسیاری از مسافران همواره به دنبال یافتن بلیت‌های ارزان و ایرلاین‌های مقرون به صرفه‌ای و اقتصادی هستند تا بتوانند هزینه‌های سفرهای هوایی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.
طبق اعلام سازمان ملل متحد، تقریباً پنج میلیارد نفر تا سال 2050 به دلیل تغییرات جوی، با کمبود آب دست و پنجه نرم خواهند کرد.
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی راهبردهای صندوق توسعه ملی در سال «رونق تولید» مبتنی بر اهداف اساسنامه‌ای و رهنمودهای مقام معظم رهبری را تشریح کرد.
مدیرعامل توانیر گفت: در سیل اخیر، یکهزار و 660کیلومتر از شبکه‌های برق و بیش از720دستگاه ترانس وپست توزیع در23استان به طور جدی آسیب دیدکه بیش از 95درصد قطعی برق مناطق در ساعات اولیه برطرف شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از برنامه ریزی ایران و عراق برای افزایش ارزش تجارت دو کشور به 20 میلیارد دلار در سال خبر داد.
گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که 1.6 درصد از کل پولشویی های ژاپن در سال گذشته مربوط به ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده بوده که در نوع خود آمار بسیار قابل توجهی به شمار می‌رود.