رئیس اتحادیه خشکبار تهران گفت: با توجه به کاهش 40 درصدی قیمت خشکبار از ابتدای سال تا کنون و افزایش تولید، افزایش قیمتی در شب یلدا نخواهیم داشت.
سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی با اشاره به واریز سهمیه بنزین آذر وسایل نقلیه شخصی و عمومی در ساعت صفر جمعه یکم آذر در کارت های سوخت، از احتمال تغییر سهمیه ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.
ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای جهانی کمی کاهش یافت.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1465 دلار و 9 سنت رسید.
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت گفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت کالا‌ها نداریم و بر هیمن اساس اقلامی که مدیریت آنها در اختیار دولت است، تا شب عید نیز ثابت خواهد ماند.
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 42 سنت معادل 0.7 درصد کاهش به 63 دلار و 55 سنت رسید.
در شرایطی که اکنون سایت‌های ایرانی با اتکا به سرورهای داخلی پاسخگوی نیاز کاربران هستند، اما برخی شواهد نشان می‌دهند پیام‌رسان‌های داخلی در غیاب 100 درصدی نمونه‌های خارجی، هنوز کاملا از پس اقناع کاربران برنیامده‌اند.
درپی ناآرامی‌های اخیر به دنبال اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین که به تخریب و غارت اموال عمومی و شخصی از سوی عمدتا عده‌ای آشوبگر منجر شد، تعدادی از جایگاه‌های سوخت هم دچار تخریب و آتش‌سوزی شدند که هنوز برآورد دقیقی از خسارات وارده اعلام نشده است.
قیمت فراورده‌های نفتی در ایران تنها در بخش بنزین دچار تغییراتی شده است اما در سایر فراورده‌های نفتی شاهد ثبات قیمت هستیم.
سخنگوی شرکت ملی گاز از حذف قبوض کاغذی از امروز خبر داد و افزود: برای رفاه حال مشترکان به کسانی که ثبت‌نام نکرده‌اند، دو ماه دیگر فرصت داده‌ایم.