وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای ثبت‌نام مجدد طرح ملی مسکن خبر داد و گفت:‌به‌زودی اطلاع‌رسانی در این رابطه انجام می‌شود.
رئیس گروه بیمه بیکاری و تعهدات کوتاه‌مدت سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه از اول خرداد به بعد صندوق بیمه بیکاری شرایط خاصی پیدا کرده است گفت: عده ای در دوران کرونا بیکار شدند و نتوانستند به کار برگردند.
مدیریت امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از تخصیص واحدهای صندوق پالایشی یکم به دارندگان این واحدها با کد سهامدارای خبر داد.
قیمت واحدهای مسکن مهر شهر پردیس به تأسی از ریزش قیمت دلار طی هفته‌های اخیر تا 150 میلیون تومان کاهش یافته است.
بانک مرکزی از چاپ و انتشار اسکناس جدید 10 هزار تومانی با مشخصه‌های ویژه امنیتی خبر داد.
از میان نمادهای بورسی 27 نماد تا تاریخ 21 آبان‌ماه به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، بررسی بیشتر معاملات و غیره متوقف شد.
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز پنج شنبه 22 آبان 99 در صرافی‌های بانکی به کانال 26 هزار تومانی وارد شد و نرخ آن به 26 هزار و 900 تومان رسید.
معاون وزیر صمت از توزیع و عرضه روغن جامد از هفته آینده در بازار خبر داد.
از ابتدای سال جاری تا نیمه آبان‌ماه بیش از 7.1 میلیارد دلار کالاهای اساسی وارد شده که حدود 27 درصد نسبت به سال گذشته کاهش دارد.
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه 22 آبان 99 با کاهش 100 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 12 میلیون و 950 هزار تومان رسید.