از ابتدای ثبت دامنه‌های فارسی در کشور تاکنون یک میلیون و 496 هزار و 941 دامنه ثبت شده است و از بین پسوندهای ثبت‌شده‌ی فارسی، پسوند ir با یک میلیون و 488 هزار دامنه‌ فعال در صدر قرار دارد.
به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با توجه به اینکه در هفته‌ای که گذشت تنها دو روز بازار رسمی فعال بوده است، کاهش دادوستدها و معاملات سبب کاهش حباب سکه شد و در حالی که در روز یکشنبه تا مرز 800 هزار تومان هم پیش رفته بود، در پایان هفته جاری به حدود 620 هزار تومان رسیده است؛ اما قیمت‌ سکه و طلا تغییرات چندانی نسبت به قیمت‌های پیش از تعطیلات نداشته است.
رشد فزاینده تقاضای الکتریسیته، چالش‌های زیرساختی و جهش قیمت‌های جهانی گاز طبیعی باعث شده است تا قیمت نامطلوب‌ترین کالای انرژی جهان شاهد افزایشی غیرعادی باشد.
طبق آخرین آمار، تا کنون بیش از 354 هزار شماره شخصی دلیل مزاحمت‌های پیامکی مسدود شده است.
منابع آگاه از عزم جزم آمریکا برای ممانعت از دستیابی طالبان به منابع دلاری خبر داده اند.
قیمت نفت خام در پایان معاملات دیشب آمریکا (بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران)، تحت تأثیر وحشت از شیوع کرونای دلتا و احتمال کاهش تقاضای نفت خام در آینده سقوط کرد.
شرکت تی موبایل آمریکا از به سرقت اطلاعات شخصی بیش از 40 میلیون مشتری سابق و فعلی شامل شماره تامین اجتماعی و اطلاعات گواهینامه رانندگی آنها توسط هکرها خبر داد.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت اوپک در نیمه دوم سال میلادی جاری 600 هزار بشکه در روز کمتر از پیش بینی قبلی این آژانس برآورد می شود زیرا افزایش تولید این گروه کمتر از حد انتظار بوده است.
بانک استاندارد چارترد اعلام کرد بازار نفت به حدی که وال استریت انتظار داشت، دچار کمبود عرضه نیست و با کندی اخیر رشد تقاضا، عوامل بنیادین قیمت 65 دلار را بیشتر از 75 دلار برای نفت برنت توجیه می کنند.
سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا اواسط هفته آینده در برخی استان‌های کشور از جمله استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد.