مدیر پروژه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با اشاره به رفع کندی سرعت ساعات ابتدایی ثبت نام این سامانه، از ثبت نام بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر تا ساعت 14 یکشنبه و ثبت نام 7 هزار متقاضی در هر دقیقه خبر داد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.45 درصد افزایش به 1715 دلار و 91 سنت رسید.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد که تردد در محورهای شمالی کشور به صورت عادی و روان در جریان است.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اعلام اینکه خرید گندم از مرز 5 میلیون و 300 هزارتن عبور کرد، گفت: پیش‌بینی ما این است که خریدمان از مرز 6 تا 6.5 میلیون تن بگذرد.
در حالی که اواخر خرداد امسال حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی وعده بازگشایی نماد سرخابی‌ها را در هفته نخست تیر داده بود، حالا معاونش قول بازگشایی نماد استقلال و پرسپولیس تا آخر هفته جاری را داده است.
دومین دور ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با عرضه حدود 76 هزار و 600 دستگاه با یک ساعت تاخیر، آغاز شد.
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: نمودار‌های صنعت پایش برق نشان می‌دهد که میزان مصرف برق افزایشی شده و میزان تقاضا برای مصرف برق به 64 هزار مگاوات نزدیک شده است.
کارشناس بازار سرمایه در خصوص مزیت‌های ورود خودرو در بورس کالا گفت: این اقدام شرایط استانداردهای لازم را برای بخش عرضه و تقاضا فراهم می‌کند و از سوی دیگر نیز می‌توان سفته بازی در تقاضا را مدیریت کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: برگزاری مجامع و گزارش گروه پالایشی می‌تواند محرک اصلی برای مثبت شدن بازار سرمایه باشد.
در حالی دو دهه از حضور آفت «مگس زیتون» در باغات شهرستان رودبار می گذرد که به رغم اقدامات خوب انجام شده در سال های گذشته اما همچنان این آفت باعث آسیب به محصولات زیتون کاران می شود.