تصمیم چهارشنبه گذشته کمیته نظارتی مشترک وزیران اوپک پلاس برای تسهیل محدودیت عرضه از ماه میلادی آینده که با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا همزمان شده است، واکنش منفی بازار نفت را به دنبال داشت.
بانک مرکزی ایتالیا از رشد منفی 9.5 درصدی اقتصاد این کشور در سال جاری خبر داد
مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار گفت: لیست افرادی که از اسفندماه بدلیل شیوع کرونا بیکار شده اما ثبت نام نکرده بودند را جمع آوری کرده‌ایم تا برای آنها نیز بیمه بیکار واریز شود.
اختلاف دستمزد سفیدپوستان و سیاه پوستان در آمریکا نسبت به قبل کرونا بیشتر شده است.
عضو ستاد آزادسازی سهام عدالت از تشکیل 30 شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در کشور خبر داد.
مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر با اشاره به گرم شدم دمای هوا و افزایش مصرف برق، گفت: ساعت های پرفشاری در مدیریت پیک برق را پشت سر می گذرانیم به طوری که در حال حاضر 12 استان در منطقه قرمز قرار دارند.
درحالی رئیس جمهور دیروز دستور پرداخت وام ودیعه مسکن به مستأجران را از مرداد صادر کرده که گمانه زنی های متعددی درباره مبلغ این وام و نرخ سود آن مطرح شده است.
یک مقام مسئول کارگری معتقد است حق مسکن شامل بخشنامه دستمزد شورای عالی کار است و معوقات آن باید از ابتدای سال به کارگران پرداخت شود.
مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش 3 محصول سایپا برگزار شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت 10 صبح فردا -یکشنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز شنبه 28 تیرماه میزبان عرضه 60 هزار و 181 تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، وکیوم باتوم، قیر، لوب کات و روغن پایه است.