این فهرست به معرفی و مرور گوشی‌های هوشمند مقاوم و سرسخت در سال 2019 میلادی می پردازد.
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با یک دلار و 28 سنت معادل 2.1 درصد افزایش به 63 دلار و 21 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا در معاملات اولیه امروز ابتدا تا 1452 دلار و 60 سنت بالا رفت، اما بعدا با 0.2 درصد کاهش به 1442 دلار و 56 سنت رسید.
شاخص بورس در جریان معاملات هفته پایانی تیرماه با 2832 واحد کاهش، معادل 1.1 درصد افت را به ثبت رساند.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه با بیان این که به دلیل نبود زیرساخت های لازم، 40 درصد گل و گیاه تولید داخل از بین می رود گفت: ایران در جایگاه هفدهم تولید گل در جهان است اما سال گذشته فقط 98 میلیون دلار درآمد از صادرات گل داشته است.
مصرف جهانی زغال سنگ عامل عمده انتشار آلایندگی‌های کربن است با این حال هیچ نشانه‌ای از افت روند استفاده از آن دیده نمی‌شود.
قیمت طلا پس از این که به بالاترین حد در دو هفته اخیر صعود کرد، در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی با اقدام سرمایه گذاران برای سودگیری از رشد قیمت این فلز ارزشمند، پایین آمد.
عضو انجمن اقتصاددانان ایران با اشاره به اعلام کاهش 1.3 درصدی نرخ بیکاری در بهار امسال، گفت: ارائه آمارهای دوگانه یا چندگانه توسط نهادهای مربوطه به شدت به فضای ذهنی جامعه پیرامون داده‌های اقتصادی حوزه بازار کار آسیب زده است.
در نیمه اول امسال فروش پژو با کاهش فروش در اسیای غربی تحت تاثیر خروج از ایران سقوط کرد.
اعلام افزایش تسهیلات مشاغل خانگی، احیای طرح استادشاگردی، اختصاص منابع صندوق کارآفرینی امید به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ثبت نام در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر، مهمترین خبرهای این هفته حوزه کار و اشتغال بود.