مدیرعامل بانک توسعه صادرات با همراهی چند تن از مدیران این بانک از شرکت خدمات انفورماتیک بازدید و بر توسعه همکاری‌ها و استفاده از فناوری‌های جدید از جمله بلاک‌چین تاکید کردند.
یک نماینده مجلس گفت: یکی از مسئولان سایپا اعلام کرده است پرایدی که 38 میلیون تومان قیمت گذاری شده برای این شرکت 43 میلیون تومان تمام می شود که شورای رقابت آن را باید بررسی کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.10 درصد کاهش به 1276 دلار و 25 سنت رسید.
واردات گوشی موبایل در فروردین امسال نسبت به همین ماه در سال گذشته حدود 86 درصد کاهش داشته است.
مهلت فروش سهام تمام اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته در بانک‌های قوامین، حمکت ایرانیان، انصار، مهراقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر به مدت 15 روز کاری تمدید شد.
صالح‌آبادی معتقد است‌ در شرایط فعلی تحریم، در صورت استفاده مناسب از تجربه‌های قبلی و تکیه بر سرمایه‌های داخلی اعم از سرمایه‌های انسانی و سایر منابع، می‌توان اثر تحریم در اقتصاد را کمرنگ‌تر و مسیر تجارت خارجی برای صادرکنندگان را سهل‌تر کرد.
به دنبال حذف ارز 4200 تومانی از گوشت و دستور بانک مرکزی برای دریافت مابه‌التفاوت 4800 تومانی از واردکنندگان، اکنون گوشت با ارز 9000 تومانی وارد کشور می‌شود.
مدیرکل دفتر صنایع غیرفلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قیمت گندم برای مصارف صنف و صنعت بیش از سه سال ثابت مانده بود، گفت: محاسبه قیمت گندم به نرخ تمام شده و افزایش قیمت دیگر ملزومات باعث افزایش قیمت ماکارونی شد.
وزیر راه و شهرسازی از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات ساخت وساز در بافت فرسوده دفاع کرد و این تسهیلات را ابزار موثری برای رونق بخشی به فرآیند نوسازی محلات و واحدهای مسکونی قدیمی عنوان کرد.
در بازار امروز یکشنبه 29 اردیبهشت قیمت سکه و قیمت طلا نسبت به روز گذشته کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 915 هزار تومان معامله شد.