قیمت دلار آمریکا، امروز 31 اردیبهشت 1399 در صرافی های بانکی به 17300 تومان رسید.
در حال حاضر حداقل پنج نفتکش ایرانی حامل سوخت در مسیر ونزوئلا هستند که بزرگترین ذخایر نفت جهان را در اختیار دارد اما چرا این کشور بنزین کافی تولید نمی‌کند؟
شاخص دلار در معاملات امروز نسبتا بدون تغییر نسبت به روز قبل باقی ماند.
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای 18عیار 741 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 7 میلیون و 550 تومان و قیمت دلار 17 هزار و 800 تومان است.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به این‌که هزینه نقل و انتقال مسکن مهر تغییر نکرده است، گفت: برنامه دریافت 25 میلیون تومان شامل متقاضیان اول نمی‌شود.
معاون آب و آبفای وزیر نیرو اعلام کرد که در رگبار سه شنبه شب تهران 25 میلیمتر باران در مدت 18 دقیقه بارید.
افزایش حدود 30 درصدی هزینه‌های تولید مسکن، چشم‌انداز این بازار در سال جاری را تا حدودی مشخص می‌کند و اگر بازارهای رقیب بر بازار مسکن تاثیر نگذارند، با توجه به توان پایین متقاضیان مصرفی رشد بالاتر از 30 درصد قیمت مسکن در سال جاری بعید به نظر می‌رسد.
«هرچه زیرشاخه‌ی بیشتری داشته باشید سود بیشتری نصیبتان خواهد شد». این جمله برای کسانی که جوانی‌شان در دهه‌ی هشتاد سپری شده گزاره‌ای آشناست؛ «فلسفه‌ی کسب سود» در شرکت‌های هرمی که در آن دهه‌ دوران اوج خود را سپری می‌کردند؛ شرکت‌هایی که با همین گزاره افراد را ترغیب می‌کردند تا راه هزارساله را یک‌شبه طی کنند و به ثروت‌های افسانه‌ای دست یابند.
سهم اوراق دلاری از سبد ارزی روسیه بار دیگر کاهش یافت.
برخلاف بسیاری از اقتصادهای بزرگ دیگر، نرخ بیکاری انگلیس کاهش یافت.