نماینده گرمسار به ایسنا خبر داد:

افتتاح طرح آبرسانی به 55 روستای گرمسار و آرادان در سفر اردکانیان به گرمسار

  • 1398/08/26 16:44:11
  • 0 نظر
  • 310
  • منبع : ایسنا
  • کد خبر : 99485
به گزارش فبنا، غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دکتر اردکانیان فردا 27 آبان‌ماه به منظور افتتاح این پروژه‌ها به گرمسار سفر می‌کند.

وی از افتتاح پروژه پست 400کیلوواتی ایوانکی به عنوان یکی از پروژه‌های آماده افتتاح نام برد و افزود: این پروژه با اعتباری بیش از 860 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان از کم‌آبی به عنوان یکی از مشکلات استان سمنان و خصوصا شهرستان‌های گرمسار و آرادان  نام برد و افزود: شهرستان‌های گرمسار و آرادان
 از ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی و روستایی برخوردارند و تامین نیازهای روستاییان می‌تواند ضمن حفظ جمعیت مولد در مناطق روستایی، مانع از مهاجرت به شهرها شود.

 کاتب در همین ارتباط ادامه داد: فردا با حضور وزیر نیرو مجتمع آبرسانی 75 روستایی با هدف تامین آب بخشی از روستاهای دو شهرستان گرمسار و آرادان به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان با بیان اینکه این پروژه در این فاز  55 روستای این دو شهرستان را تحت‌پوشش قرار می‌دهد خاطرنشان کرد: تاکنون برای این پروژه 95 هزار و 250 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در این طرح گفت: 85 کیلومتر اصلاح شبکه توزیع، احیاء و بهسازی هشت حلقه از چاه‌های موجود و...بخشی از حجم عملیاتی است که در این پروژه انجام شده است.

وی همچنین از سخنرانی وزیر نیرو در جمع مردم و روستاییان در حاشیه این سفر یکروزه خبر داد و اضافه کرد: این سخنرانی در یکی از مساجد منطقه انجام خواهد شد.

نظرات
  • 0 نظر