طرح سوالات نمایندگان از وزیر صنعت در کمیسیون صنایع

  • 1399/09/24 19:24:56
  • 0 نظر
  • 262
  • منبع : ایسنا
  • کد خبر : 277273
به گزارش فبنا، حجت‌الله فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز(دوشنبه) کمیسیون صنایع با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت و معاونان وی گفت: دستور کار نخست کمیسیون بررسی تحقیق و تفحص از« شرکت فولاد مبارکه اصفهان» بود که پس از توضیحات وزیر صمت مقرر شد کمیسیون صنایع درباره این موضوع تصمیم گیری کرده و گزارش مربوطه را به صحن علنی ارجاع کند، در صورت تصویب در صحن علنی، فرآیند تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان آغاز می‌شود.

وی افزود: دومین دستورکار کمیسیون صنایع، بررسی سوالات نمایندگان از وزیر صمت بود، مشکلات حوزه فولاد در بیجار محور سوال آقای زندیان بود که پس از توضیحات وزیر، نماینده سوال کننده یک ماه برای رفع مشکلات مذکور به آقای رزم حسینی فرصت داد. همچنین سوال کریمی قدوسی درباره افزایش قیمت فولاد و سیمان بود که نماینده مردم مشهد و کلات از پاسخ‌های وزیر صمت قانع نشد در نتیجه سوال به صحن علنی ارجاع می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به طرح سوال زهره سادات لاجوردی درباره رسوب کالاها در بنادر و گمرکات نیز افزود: نماینده مردم تهران از توضیحات آقای رزم حسینی قانع شد. همچنین سوال آقای میرتاج‌الدینی در موضوع معدن بود که پس از توضیحات وزیر، نماینده مردم تبریز به آقای رزم حسینی برای رفع مشکلات فرصت داد.

فیروزی با اشاره به طرح سوال حسینعلی حاجی دلیگانی نیز گفت: واردات کالاهای غیرضروری مانند خلال دندان و... محور سوال نماینده شاهین شهر بود که به وزیر صمت برای ارائه گزارشات مربوط مهلت داده شد.

وی همچنین از بررسی بودجه صنایع دفاعی در سال 1400 در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
نتهای پیام

نظرات
  • 0 نظر