ناامیدکننده‌ترین خودروهای لاکچری 2020

  • 1399/09/30 09:08:00
  • 0 نظر
  • 597
  • منبع : ایسنا
  • کد خبر : 278175

به گزارش فبنا، خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی به بررسی خودروهای لاکچری ناامید کننده سال 2020 پرداخت. در شرایطی که با توجه به شیوع کرونا تقاضا برای خرید خودروهای لوکس به طور کلی کاهش محسوسی یافته بود اما میزان فروش برخی از این محصولات کاملا ناامیدکننده بوده است. در ادامه با این محصولات به انتخاب بلومبرگ آشنا می شوید:

مرسدس می باخ جی ال اس 600

این خودرو در نگاه اول شما را حیرت زده می کند اما برای یک خودرو با 161 هزار و 550 دلار قیمت که 558 اسب بخار توان دارد رقبای زیاد و بهتری از جمله رولز رویس کولینان و بنتلی بنتگایا وجود دارد. وقتی به خودرو شاسی بلند لامبورگینی با 750 اسب بخار توان نگاه می کنیم درک اینکه چرا این خودرو امسال یکی از بدترین محصولات بنز بود دشوار نیست. علاوه بر آن، سرعت خودرو از رقبا کمتر و در حوزه طراحی داخلی نیز پیشرفت زیادی نسبت به سال های قبل صورت نگرفته و امکانات آن تقریبا هم سطح محصولات سری اس است. 

جگوار سری اف

در سال 2015 که نخستین نمونه از سری اف جگوار رونمایی شد، بسیاری از منتقدان این نوآوری جگوار را تحسین کردند چرا که در مایسه با رقبا از زیبایی ظاهری بیشتر و قیمت معقول تری برخوردار بود. با این حال با وجود پیشرفت های صورت گرفته در رقبای این کلاس نظیر محصولات بی ام و، جگوار در این سری تغییرات زیادی را نداده است 

پورشه 911 

پورشه در 70 سال اخیر یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان خودروهای اسپرت بوده است اما امسال سهم زیادی از بازار آن توسط رقبا تصرف شد. چرا؟ این خودرو ظاهری نه چندان مدرن دارد که برای خودروهای اسپرت ویژگی منفی سنگینی محسوب می شود و علاوه بر آن، این محصول دارای امکانات جانبی کمتری در مقایسه با بسیاری از رقبا است. از دیگر موارد منفی این خودرو می توان به مصرف سوخت بالا اشاره کرد. 

 

نظرات
  • 0 نظر