وزیر اسبق اقتصاد مشاور وزیر راه شد

  • 1399/07/28 15:31:22
  • 0 نظر
  • 835
  • منبع : تسنیم
  • کد خبر : 256212
- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار  اقتصادی خبرگزاری تسنیم محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی طی حکمی داوود دانش جعفری را به سمت مشاور وزیر و مسئول راه‌اندازی و نظارت بر عملکرد صندوق توسعه حمل‌ونقل منصوب کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در حکم وزیر راه و شهرسازی آمده است: «با توجه به تجارب ارزشمند جنابعالی در امور مهندسی، مالی و اقتصادی و قانون‌گذاری بدین‌وسیله شما را به‌عنوان مشاور وزیر و مسئول راه‌اندازی و نظارت بر عملکرد صندوق توسعه حمل‌ونقل مصوب 5459/تت 2213 ه مورخ 1398/5/6 هیات محترم وزیران منصوب می‌نمایم.

لازم است در اسرع وقت ضمن پیشنهاد افراد واجد شرایط برای عضویت در هیات عامل صندوق (موضوع 10 اساسنامه) و ساختار کلی، تشکیلات و آئین‌نامه‌های مالی، استخدامی، اداری و معاملاتی صندوقی (موضوع بند ت ماده 6 اساسنامه) نسبت به راه‌اندازی صندوق فوق‌الذکر که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای توسعه پایدار و بهره‌ور حمل‌ونقل کشور برخوردار است با اجرای کامل مفاد اساسنامه (به‌ویژه مواد 2، 8، 11، 20 و 14) و در قالب برنامه زمان‌بندی مشخص اقدام نمایید.

استفاده از تجارب مفید صندوق‌های زیرساختی به‌ویژه حمل‌ونقل در سایر کشورها، اهمیت دقت در شرایط احراز پست‌ها و ارتقای کیفیت منابع انسانی صندوق، نظارت مستمر بر عملکرد صندوق و تهیه گزارشات نظارتی فصلی از پیشرفت امور مورد تأکید ویژه می‌باشد. لازم به ذکر است کلیه معاونان، مدیران، روسای سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز وابسته به وزارت راه و شهرسازی در انجام این مأموریت با جنابعالی همکاری خواهند داشت.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/

نظرات
  • 0 نظر