با مصوبه کمیسیون تلفیق؛ چه کسانی شامل سهام عدالت می‌شوند؟

  • 1399/10/21 08:34:31
  • 0 نظر
  • 286
  • منبع : تسنیم
  • کد خبر : 291766
- اخبار سیاسی -

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جزئیات مصوبات جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در ادامه جلسه صبح بخش‌های درآمدی بودجه سال 1400 مورد بررسی قرار گرفت و تبصره‌ها و بند‌هایی از آن به تصویب رسید.

وی در تشریح مصوبات این جلسه، اظهار داشت: بنا شد ذیل صورتجلسات  مالی و بودجه‌ای شرکت‌های دولتی که به تصویب مجامع آنها می‌رسد، حتما به امضای وزیر اقتصاد و امور دارایی و یا رئیس سازمان برنامه و بودجه برسد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 ادامه داد: همچنین در این جلسه 30 هزار میلیارد تومان برای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای یعنی پروژه‌های عمرانی به صورت تهاتر با مطالبات پیمانکاران اختصاص یافت.

حاجی دلیگانی بیان داشت: در این جلسه مصوب شد برای 90 هزار میلیارد تومانی که در بند (و) تبصره 2 برای متناسب سازی حقوق، رد بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی، پاداش خدمت کارکنان دستگاه‌های اجرایی  رتبه بندی معلمان، تامین بخشی از مطالبات ایثارگران، بیمه‌های تکمیلی، پاداش خدمت و ذخیره مرخصی شهدا و ایثارگران و همچنین بازنشستگان مشمول قانون حمایت از اشتغال آمده بود، مقرر شد کارگروهی تشکیل شده جدولی برای میزان سهم هر کدام تعیین کند.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: اعضای کمیسیون تلفیق همچنین دولت را مکلف کردند تا به 7 میلیون ایرانی سهام عدالت واگذار کند.

نماینده شاهین شهر در مجلس، گفت: این مصوبه شامل حال 7 میلیون ایرانی می‌شود و تمام کسانی را که ثبت نام کرده‌اند و سهام عدالت به آنها واگذار نشده و چه کسانی که ثبت نام نکرده‌اند را نیز شامل می شود.

به گزارش فبنا، مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب درجلسه علنی و تایید شورای نگهبان تبدیل به قانون می‌شود.

انتهای ‌پیام/

نظرات
  • 0 نظر