موفقیت محققان کشور در احداث نیروگاه‌های دیزلی

  • 1399/08/13 07:58:34
  • 0 نظر
  • 282
  • منبع : ایسنا
  • کد خبر : 269044

به گزارش فبنا، محسن شادمان، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه این شرکت از سال 85 با هدف تولید پست‌های سیار و مدولار و تابلوهای LV و MV و بانک خازنی کار خود را آغاز کرد، گفت: این شرکت با توجه به قابلیت‌های فنی و مهندسی و بازرگانی خود توانسته فعالیت‌های خود را در حوزه‌های تامین و احداث نیروگاه‌های دیزلی و اجرای پروژه‌های مرتبط با محیط‌زیست مانند احداث تصفیه‌خانه‌های آب گسترش دهد.

وی بانک خازنی، پست کمپکت، پست مدولار، پست‌های سیار، تابلوهای فشار ضعیف، تابلوهای فشار متوسط، فیدرخانه سیار و الکترونیک و اتوماسیون صنعتی را از جمله محصولات این شرکت در حوزه برق عنوان کرد و یادآور شد: ما با بهره‌گیری از توان علمی کارشناسان در مجموعه در کنار ایجاد ارتباط مستقیم و موثر با معتبرترین شرکت‌های سازنده موتور ژنراتورهای دیزلی، گازسوز و کوپلرهای با سابقه جهانی اقدام به همکاری‌های مشترک با آنها در سطح کشور و خاورمیانه کرده ایم.

شادمان ادامه داد: طراحی پروژه‌های نیروگاهی، تامین بدون واسطه موتور ژنراتورهای دیزلی و گازسوز اصلی از سازندگان معتبر جهانی، نصب، راه‌اندازی و اتصال به شبکه تجهیزات نیروگاهی و غیره از جمله خدمات ما در حوزه نیروگاهی است.

مجری طرح با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در حوزه محیط‌زیست، خاطر نشان کرد: امروزه مساله آلودگی‌های محیط‌زیست یکی از مهم‌ترین مشکلات زندگی و تمدن بشری محسوب می‌شود. این آلودگی‌ها بر کیفیت و چرخه طبیعی اثرگذار است و باعث بروز خسارات زیان‌باری به حیات انسان، گیاهان، حیوانات و حتی بقای بناها و آثار تاریخی می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، به گفته وی، آلودگی‌های محیط‌زیست شامل انواع آلاینده‌های مخرب زیست‌محیطی از جمله آلودگی‌های آب و فاضلاب، آلودگی هوا، آلودگی خاک، مواد زائد جامد و غیره می‌شود. تولید محصولاتی در حوزه تصفیه آب، آب‌شیرین‌کن و تصفیه فاضلاب از جمله خدمات ما برای جبران خسارت‌های زیست‌محیطی است.

نظرات
  • 0 نظر