وزارت راه و شهرسازی در پی انتشار محتواهایی مبنی بر دریافت مبالغی برای «تخلیه واحد تحت اجاره مستاجر» اعلام کرد: هرگونه تهدید مستاجر و ورود به ملک بدون حکم قضایی و یا دستور تخلیه جرم است.
سخنگوی صنعت آب کشور گفت: ورودی به مخازن در سال آبی جاری 27.95 میلیارد مترمکعب رسیده که نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته 4 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
بلومبرگ در گزارشی مدعی شد ایران با افزایش تخفیف نفت خود برای رقابت با روسیه در بازار چین، در ماه های می و ژوئن روزانه 700 هزار بشکه به این کشور فروخته است.
با وجود 24 میلیارد و 830 میلیون مترمکعب ذخیره آب در سدهای کشور، درحال حاضر حدود 49 درصد ظرفیت مخازن سدها پُر و حدود 51 درصد این ظرفیت خالی است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، گفت:‌ هدف اصلی در نظام مالیاتی رعایت عدالت و انصاف است و سازمان بنا ندارد به هر ترتیبی مالیات وصول و پول ناحق وارد خزانه دولت کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.30 درصد کاهش به 1811 دلار و 11 سنت رسید.
رئیس اتاق تهران گفت: حذف ارز 4200 تومانی تنها عامل رشد تورم نبود و عواملی همچون رشد پایه پولی، رشد نقدینگی و رشد دستمزد روی رشد نرخ تورم تأثیر خود را گذاشتند.
یک کارشناس اقتصادی در واکنش به انتقاد رئیس بانک مرکزی دولت قبل از رشد پایه پولی، تاکید کرد: همتی با تزریق ذخایر به بانک‌ها، زمینه را برای فروش حجم عظیمی از اوراق دولتی به بانک‌ها فراهم کرد تا عملاً استقراض دولت از بانک مرکزی به طور غیرمستقیم رخ دهد.
تنها 2 ماه و نیم تا پایان مهلت وزارت صمت برای واگذاری سهام خودروسازان باقی مانده و این در حالی است که تردیدهای زیادی درباره خریدار سهام خودروسازان وجود دارد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.02 درصد افزایش به 1811 دلار و 80 سنت رسید.