رئیس ستاد مدیریت سوخت نیروگاه ها گفت: در روزهای گذشته, بدلیل رشد مصرف گاز, محدودیتی در تامین گاز نیروگاه ها پیش آمد, اما اکنون نیروگاههایی که از مدار خارج شده بودند دوباره وارد مدار شدند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 46 سنت معادل 0.82 درصد کاهش به 55 دلار و 96 سنت رسید.
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در راستای مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی با استخراج کنندگان رمز ارز مجاز مذاکره کرده ایم تا در این زمان فعالیت خود را متوقف کنند و در این راستا فعالیت استخراج کنندگان رمز ارز چینی هم متوقف شده است.
بررسی جدیدترین آمار بانک مرکزی درباره چک‌های برگشتی نشان می‌دهد که در آبان سال جاری بالغ بر 681 هزار فقره چک به ارزشی حدود 22 هزار و 100 میلیارد تومان برگشت داده شده است که در مقایسه با ماه قبل از نظر تعداد 7.2 درصد کاهش و از نظر مبلغ 3.1 درصد افزایش یافته است.
برنامه پیام رسان سیگنال در پی رشد کم سابقه شمار کاربران، به دنبال استخدام افراد بیشتری به منظور تقویت سرویس و حمایت از زیرساخت است.
میلیاردر آمریکایی پیش بینی کرد چین به زودی جای آمریکا و انگلیس را در دنیای مالی بگیرد.
نرخ تورم آمریکا پس از دو کاهش متوالی مجددا صعودی شد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید، مخالفان افزایش روابط تجاری دو کشور از هر اتفاق و چالشی استفاده می‌کنند تا مشکلات ایران را به بر گردن چینی‌ها بیندازند.
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در پی انتشار شایعاتی مبنی بر آزادشدن صادرات دام زنده و انتشار آن در شبکه‌های مجازی، ضمن پیگیری موضوع و رصد بازار خرید و فروش دام زنده و مشخص شدن کذب بودن اصل خبر، تمهیداتی برای ممانعت از فعالیت افراد سودجو و اخلالگران نظام بازار انجام شد.
هیچ یک از مشترکان خانگی یا تجاری شهر تهران، امروز با قطعی برق ناشی از کمبود تولید، مواجه نشده اند و برنامه تعیین شده ای نیز برای اعمال خاموشی در پایتخت، وجود ندارد.