پس از افت سنگین دو روز گذشته به نظر می‌رسد که در گروه‌هایی که کمتر با قیمت‌های جهانی در ارتباط باشند، با روند افزایشی و مثبت همراه باشند.
گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که یکی از کارکنان شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است.
حرکت چراغ قرمز شاخص بورس همچنان ادامه دارد و معاملات امروز با ریزش بیش از 14 هزار واحدی شاخص کل به پایان رسید.
رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران گفت که شیرینی در آستانه شب عید گران نمی‌شود و قیمت برخی از شیرینی‌های پر مصرف را نیز اعلام کرد.
پس از شیوع ویروس کرونا وزیر نیرو وعده همکاری با مشترکان برای پرداخت قبوض آب و برق را داد که اکنون جزئیات آن اعلام شده است.
قیمت جدید پژو 207 اتوماتیک اعلام شد.
در حالی که تحلیل گران به اقدامات محرک اقتصادی بانک های مرکزی جهان برای بهبود بخشیدن به اوضاع آشفته اقتصاد جهانی امید بسته بودند، قیمت طلا امروز شاهد کاهش بیش از یک درصدی بود.
ویروس کرونا در کمین پمپ بنزین‌ها نشسته و آن طور که وزیر بهداشت اعلام کرده جایگاه های سوخت می‌توانند 8000 نفر را به این ویروس مرموز مبتلا کنند، البته برای مقابله با این موضوع برنامه هایی در نظر گرفته شده اما چندان وارد مرحله اجرا نشده است.
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران از کنسل شدن همه مراسم‌ها در تالارهای تهران خبر داد و گفت: بیشتر لغو برنامه‌ها از سوی مردم اتفاق افتاده، اما در مواردی هم تالارها کارگران خود را مرخص کرده و امکانات برگزاری برنامه‌ها را نداشتند.