قیمت نفت در آستانه نشست هفته جاری کمیته نظارتی اوپک پلاس، در معاملات روز دوشنبه بازار نیویورک به سمت 38 دلار صعود کرد.
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که صادرات این کالا در حال حاضر بدون پرداخت عوارض مجاز است.
رییس کل گمرک ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد برای افزایش تبادلات تجاری،  اجرای آزمایشی تبادل اطلاعات گمرکی به صورت الکترونیکی و بر خط، پیگیری امکان استعلام الکترونیکی گواهی مبدأ از مراجع ذیربط در ترکیه و  اجرای پروژه مشترک فعالان اقتصادی مجاز و افزایش تردد کامیون های دوکشور و انجام  اقدامات لازم  برای سرعت بخشی به تجارت را در دستورکارقراردهد.
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی وضعیت بازار بورس در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت که به زودی شاهد تحول در حوزه بورس خواهیم بود.
درباره قیمت تمام‌شده گندم و نرخ خرید تضمینی مورد نظر دولت برای تصویب در شورای اقتصاد فاصله زیادی وجود دارد که می‌تواند تولید سال زراعی 1400 ــ 1399 را تحت تأثیر قرار دهد.
عضو کمیسیون عمران مجلس با مثبت ارزیابی کردن ساخت آزادراه‌ها توسط وزارت راه و شهرسازی، گفت: کنارگذر شرقی اصفهان نقش موثری در ترانیت و جابجایی کالا خواهد داشت.
با تفاهم کمیته امداد و وزارت راه و شهرسازی، قیمت زمین برای واگذاری واحدهای مسکن مهر به مددجویان امداد حذف شد.
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی وضعیت بازار سرمایه در جلسه غیرعلنی امروز گفت به زودی شاهد تحول در حوزه بورس خواهیم بود.
معاون امور صنایع وزارت صنعت با اشاره به برنامه فروش فوق العاده خودرو با تحویل یک الی سه ماهه گفت: شرکت های ایران خودرو و سایپا 150 هزار دستگاه خودرو را به صورت فروش فوق العاده در نیمه دوم سال 99 در اختیار متقاضیان قرار می دهند.
روی برخی از کارت های سوخت خودروهای صادر شده از سوی شرکت پخش فراورده های نفتی عبارت کارت هوشمند سوخت موتور سیکلت ویا کامیون درج شده که طبق گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی این مساله مشکلی را برای مالکان خودرو ایجاد نمی کند.