متوسط قیمت فروش هر متر مربع زیربنای مسکونی در شهر تهران حدود 19 میلیون تومان با میانگین مساحت 89 مترمربع و متوسط عمر بنای 12 سال بوده که نسبت به فصل قبل 22.8 درصد افزایش داشته است.
بانک مرکزی در راستای افزایش نرخ سود در بازار بین بانکی، و هدایت نرخ تورم به سمت نرخ تورم هدف، نرخ سود سپرده‌گذاری بانک‌ها مرکزی را با 1 واحد درصد افزایش، 14 درصد تعیین کرد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه گفت: طرح آبرسانی حوزه گرمسیری حدود 85 درصد پیشرفت دارد که 5 شنبه مرحله نخست آن افتتاح می‌شود.
صعود تابستانی طلا روز سه شنبه توقف ناگهانی پیدا کرد و این فلز ارزشمند با بزرگترین کاهش یک روزه از سال 2013 تاکنون روبه رو شد.
پکن قصد دارد در مذاکرات آتی با آمریکا درباره مسئله ممنوعیت مبادله شهروندان و شرکتهای آمریکایی با اپلیکیشنهای چینی وی چت و تیک تاک مذاکره کند.
اوپک اعلام کرد تقاضای جهانی برای نفت در سال 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا و ابهامات پیرامون روند احیا در سال آینده، از آنچه پیش از این تصور می رفت کاهش بیشتری پیدا خواهد کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی تحویل خودرو دنا پلاس توربواتوماتیک به مشتریان خبرداد و گفت : ارسال دعوتنامه به مشتریان منوط به تصویب قیمت نهایی این محصول توسط نهادهای ذیربط است.
گزارش مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی نشان می‌دهد تهرانی‌ها با سهم 21.4 درصدی در صدر دریافت بیمه بیکاری کرونا قرار داشته‌اند.
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 4 هزار تومان، قیمت دلار 22 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 300 هزار تومان است.
سخنگوی صنعت برق گفت:مطابق مجوز شورای اقتصاد، در فاز نخست یک میلیون کولر گازی پربازده از سازندگان داخلی تامین و برای جایگزینی با کولرهای پر مصرف در اختیار مناطق گرمسیر جنوب کشور قرار می گیرد.