ریزش ارزش "پالایشی یکم" همچنان ادامه دارد؛ همان صندوقی که به گفته مسئولان قرار بود فرصتی برای توزیع ثروت بین آحاد ایرانی باشد.
بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر موج جدید شیوع ویروس کرونا در چین که دورنمای تقاضا برای انرژی را مبهم کرد، بیش از دو درصد کاهش پیدا کرد.
آژانس فدرال تنظیم مقررات فنی و اندازه گیری روسیه اعلام کرد که نماینده رسمی شرکت آلمانی "بی ام و" در این کشور قرار است 21693 خودروی خود را به علت نقص فنی فرا بخواند.
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه با ثبت بیش از 30هزار واحد افت، دقایقی پیش ارتفاع 1.2 میلیون واحد را هم از دست داد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات روز جمعه با یک دلار و 32 سنت معادل 2.3 درصد کاهش به 55 دلار و 10 سنت رسید.
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز شنبه 27 دی ماه میزبان عرضه 68 هزار و 894 تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، لوب کات، وکیوم باتوم و سلاپس واکس است.
مراسم قرعه کشی یازدهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو،‌ ساعت 10 صبح فردا شنبه 27 دی‌ماه، با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می‌شود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: 2 واحد بسته‌بندی و عرضه تخم‌مرغ «ت» و «ا» در استان، که تخم‌مرغ را گرانتر از نرخ مصوب خریداری و عرضه می‌کردند، پلمب شد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.15 درصد رشد به 1849 دلار و 21 سنت رسید.
امروزه فناوری اطلاعات و فناوری های نوین حوزه مالی و پرداخت، یکی از ضرورت های صنعت بانکی است که باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.