قیمت نفت در حالی سقوط کرد که واشنگتن با قرار دادن شرکت‌های چینی بیشتری در لیست سیاه خود، امیدها برای رسیدن به توافق تجاری بین دو کشور را کاهش داد.
صرفه‌جویی در وقت و غلبه بر کمبود نیروی کار از مزیت‌های عمده استفاده از ربات‌ها در تحویل غذاست.
در ماه آگوست، بانک مرکزی چین ذخایر طلای خود را از 62.45 میلیون اونس، به 62.64 میلیون اونس (1957 تن) افزایش داد، تا کل طلای خریداری شده امسال خود را به بیش از 100 تن برساند.
مدیرکل جمعیت مرکز آمار ایران درباره دلایل کاهش حدود 2درصدی نرخ بیکاری در تابستان 98 توضیح داد و گفت: آنچه اعلام می‌کنیم شاید در حد یک خانوار مشاهده نشود، ولی گزارش بیکاری بر اساس استانداردهای معتبر جهانی تهیه می‌شود.
با حضور بیشتر شما در شبکه های مجازی و استفاده روزافزون از اینترنت و امکانات آن، احتمال بیشتری برای سرقت اموال شما فراهم می شود و خلافکاران نیز جهت خالی کردن جیب شما برنامه های متنوعی را اجرا می کنند...
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که با استفاده از دیپلماسی فعال‌تر حمل و نقل می‌توان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ترانزیت کالایی را تا حدود 50 میلیون تن افزایش داد که البته میزان دقیق و فنی آن به زودی اعلام می‌شود.
بر اساس برخی آمارهای منتسب به دفتر فنی مرتع سازمان جنگل‌ها مساحت مراتع ایران حدود 50 سال گذشته بیش از 90 میلیون هکتار برآورد شده بود اما مدیرکل دفتر فنی مرتع سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری می‌گوید که در حال‌ حاضر بر اساس آخرین مطالعات دفتر مهندسی سازمان جنگل‌ها وسعت مراتع کشور 84.8 میلیون هکتار است.
وزارت صنعت، معدن و تجارت آیین نامه اجرایی مواد (61) و (62) الحاقی قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را برای تشکیل «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» به هیئت دولت ارائه کرده است.
نماینده محلات از افزایش قیمت لوازم التحریر انتقاد کرد و خواستار رسیدگی وزیر آموزش و پرورش به این وضعیت شد.
تقاضای خودروهای برقی و لوکس تسلا مدل 3 و ایکس در بازار چین به میزان قابل توجهی رشد و افزایش پیدا کرده است.