جلسه روسای اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای همسایه عصر شنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
رییس انجمن انبوه سازان خوزستان با بیان اینکه اعلام میانگین قیمت متری 23 میلیون تومان برای استان خوزستان دور از ذهن است، گفت: در مناطق معدودی از اهواز قیمتها بین 15 تا 40 میلیون تومان و در اکثر محله ها 4 تا 8 میلیون تومان است و نمی توان متوسط 23 میلیون تومان را به راحتی پذیرفت.
اموال متعلق به بانک مرکزی در لوکزامبورگ اصلی ترین دارایی بلوک شده توسط آمریکا محسوب می شود.
با ابلاغ قانون "اصلاح قانون خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی" این سوال برای فعالان عرضه کشاورزی پیش آمده است که آیا قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی برای سال زراعی جدید تغییر خواهد کرد؟
با اعلام شرکت نمایشگاه‌های بین المللی و با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، نمایشگاه‌ها تا پایان سال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آماری که این وزارتخانه درخصوص قیمت مسکن در کل کشور استخراج کرده گفت: متوسط قیمت مسکن در کل کشور متری 15 میلیون و 200 هزار تومان است که استانهای تهران و خوزستان بالاترین و کهگیلویه و بویراحمد کمترین قیمتها را دارند.
قیمت مرغ در خرده فروشی های سطح شهر تهران 22 تا 24 هزار و900 تومان شد.
برخی منابع اعلام کردند که شرکت ملی نفت ابوظبی کاهش تولید نفت خام خود را از ماه ژانویه افزایش می‌دهد.
رئیس اتحادیه بارفروشان، قیمت‌های مصوب انواع صیفی و میوه‌های پرمصرف را در میدان مرکزی میوه و تره بار، اعلام کرد.
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات با بیان اینکه امسال بیش از 10 میلیون سهام‌دار سود سهام خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) دریافت کرده‌اند، گفت: واریز سود از طریق سامانه سجام در سال جاری نسبت به پارسال افزایش یافته که تحولی بزرگ در تاریخ بازار سرمایه است.