ارزش لیر در برابر دلار بار دیگر کاهش یافت.
رییس انجمن دفاتر مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: بسته بودن مرزی مثل ترکیه فقط به گران‌تر شدن پروازهای این مسیر دامن زده است. نه تنها ایرلاین خارجی، بلکه شرکت‌های هواپیمایی داخلی که گاهی در مسیر ترکیه پرواز دارند، بلیت‌ها را گران کرده‌اند، قیمت پرواز با شرکت هواپیمایی ایرانی برای مسیر یک‌طرفه استانبول ـ تهران به 10 میلیون تومان هم رسیده است.
طبق آخرین آمار اعلام شده توسط وزارت صمت، در چهار ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد تولید در بیشتر خودروها دیده می‌شود؛ در میان آمارها فقط در بخش تراکتور و اتوبوس، مینی‌بوس و ون، آمار تولید نزولی بوده است.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، دقایقی پیش با ثبت رشد بیش از 27هزار واحدی، ارتفاع یک‌میلیون و 600 هزار واحد را پس گرفت.
مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان از گازرسانی به شهرک برق، شهرک جهاد و منطقه فاضلی شهر زاهدان خبر داد.
در حالی که وقوع یک طوفان گرمسیری در خلیج مکزیک سکوهای حفاری را به تعطیلی کشانده است قیمت نفت روز دوشنبه شاهد افزایش بود، اما به دلیل نگرانی های گسترده در مورد مازاد عرضه و افت تقاضا رشد قیمت ها محدود بود.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز دوشنبه 24 شهریور 1399 در صرافی های بانکی به 23 هزار و 590 تومان رسید.
آمارهایی باورنکردنی از گرانی مسکن در تهران را مشاهده می کنید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: با اجرای طرح برق امید 27 درصد قبوض صادر شده برق در خوزستان که در دسته کم‌مصرف‌ها قرار گرفته است، کاملا رایگان می شود.
ویدیو های منتشر شده در فضای مجازی حاکی از آن است که در برخی از واحدهای مرغداری، مرغ ها دچار بیماری کانی بالیسم یا خودخوری طیور شده اند که در این بیماری مرغ ها با نوک زدن همدیگر را زخمی می کنند و برخی از آنها نیز تلف می شوند. بیماری که علت آن عدم تناسب در جیره غذایی، محیط نامناسب و تراکم بالا عنوان شده است.