نایب رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از ممنوعیت واردات عطر در سال جاری خبر داد و گفت: این در حالی است که 90 درصد عطر موجود در بازار از طریق واردات تأمین می‌شد و حالا وضعیت این کالا هم همانند سایر محصولات آرایشی بهداشتی که با ممنوعیت واردات قاچاق آنها افزایش یافته است، می‌شود.
ارزش لیر در برابر ارزهای مهم جهانی کاهش یافت.
سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه 225 میلیارد و 889 میلیون شرکت سیمان هگمتان از محل سود انباشته موافقت کرد.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت بازار بورس و سرمایه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش وزیر راه و شهرسازی پیرامون مسائل حوزه عمرانی به اعضای این کمیسیون خبر داد.
بزرگترین صادرکننده نفت خام جهان، آرامکوی سعودی، عرضه نفت خام سنگین خود برای تحویل در ماه آگوست را حداقل برای 4 پالایشگاه آسیایی کاهش داده است.
با نزدیک شدن به پایان مهلت تعیین شده از سوی بانک مرکزی برای صادرکنندگانی که هنوز ارز خود را به کشور بازنگردانده‌اند عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران رقم دقیق این ارز را تحلیل و بررسی کرد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه 23 تیرماه 1399 در معاملات بازار آزاد تهران به 10 میلیون و 690 هزار تومان رسید.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت برخی از میوه های تابستانه 85 درصد کاهش داشته است،گفت: قیمت موز نیز با کاهش 90 درصدی به کیلویی 8 تا 11 هزار تومان رسیده است.