قیمت نفت برنت پس از افت 1.5 دلاری در جلسه قبل و پایان دادن به روند افزایشی 7 روزه، امروز با 56 سنت معادل 1.4 درصد رشد به 41 دلار و 36 سنت رسید.
اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری روشن بوده، می‌توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم‌کارت خود درآورید و سپس فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت را برای آن انجام دهید.
پس از آنکه اوپک و متحدانش از جمله روسیه بر سر تمدید کاهش تولید 9.7 میلیون بشکه ای تا پایان ماه جولای به توافق رسیدند، قیمت نفت امروز شاهد افزایش بود.
توصیه دوباره وزیر راه و شهرسازی به مردم برای نخریدن مسکن، این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که آیا با خرید نکردن، خانه ارزان می شود؟ دو تن از کارشناسان بازار مسکن معتقدند که مهمترین راه حل برای تعادل بخشی به بازار مسکن افزایش عرضه متناسب با تقاضای واقعی است و سفارش به نخریدن در بلندمدت جوابگو نخواهد بود.
پژوهشگران مرکز تحقیقات و فناوری فرآوری مواد فلزی سازمان جهاددانشگاهی تهران موفق شدند برای اولین بار در کشور شمش 6 تنی آلیاژ مس کروم زیرکونیم (سری C18150) را تولید کنند.
از سوی انجمن جهانی فضا، شعار هفته جهانی فضا اعلام شد.
نرخ مصوب هر کیلوگرم شکر، درب کارخانه در نود و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار 63000 ریال تعیین شد.
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به این که اجاره نشینی از 22 به 42 درصد رسیده است گفت: بارها در رابطه با دغدغه‌های مردم در این بخش هشدار دادیم اما گوش شنوایی نبود.
قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت 7 و 49 دقیقه امروز (جمعه، 16 خردادماه) به 40 دلار و 19 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا به 37 دلار و 49 سنت رسید.
اداره کل اطلاع رسانی وزارت خارجه اعلام کرد: به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوا و برخورد موج‌ها به لنج باری، بار سرامیک آن به یک سمت کشتی رانده شده و همین مساله موجب غرق شدن شناور شده است.