مدیر کل استاندارد استان تهران ضمن ارائه گزارشی درباره نتایج بازرسی اداره کل استاندارد تهران در زمینه نازل‌های سوخت، مخازن و جایگاه‌های CNG، تاییدیه آسانسور، وسایل توزین و تعیین ماهیت کالاهای صادراتی و وارداتی، گفت که بر اساس گزارش‌ها کمتر از نیم درصد نازل‌های سوخت در سال گذشته استاندارد نبودند.
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی در واکنش به دورنمای کاهش چشمگیر تولید آمریکا در ماه میلادی جاری که به کاهش تولید مورد توافق گروه اوپک پلاس اضافه می شود، افزایش پیدا کرد.
پای شستا سرانجام به بورس باز شد و فردا، چهارشنبه (27 فررودین ماه) شاهد عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه­‌گذاری تأمین اجتماعی (سهامی عام) در بورس اوراق بهادار تهران خواهیم بود.
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی با تشدید نگرانیها نسبت به رکود اقتصادی شدید و همچنین تحت تاثیر تزریق بی‌سابقه نقدینگی توسط بانکهای مرکزی جهان، به بالاترین قیمت در بیش از هفت سال گذشته صعود کرد.
ارزش لیر ترکیه به کمترین سطح خود از اوت 2018 رسید.
سرپرست معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تدوین طرح الگوی کشت محصولات کشاورزی،گفت که با اجرای آن علاوه بر تضمین خودکفایی گندم ، می‌توان 50 درصد روغن مورد نیاز را در داخل تامین کرد.
اطلاعات وزارت گمرک چین نشان می دهد این کشور درسه ماهه اول سال میلادی جاری 130 میلیون تن نفت خام وارد کرده است. واردات نفت خام این کشور در ماه مارس 43.1 میلیون تن بود.
شاخص بورس در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه به ناگاه با جهش 16 هزار واحدی مواجه شد که اندکی بعد، این رشد خیره‌کننده به نزول چشمگیر شاخص منجر و موجب ایجاد شک و سردرگمی میان معامله‌گران و در نتیجه افزایش فشار فروش در بازار شد.
طرح «خدمات خودرو در محل» امدادخودروسایپا تا پایان فروردین ماه جاری به صورت رایگان برای دارندگان محصولات سایپا همچنان ارائه می شود و تداوم دارد.
جمعیت دام سنگین کشور در زمستان سال گذشته نسبت به آخرین سرشماری انجام شده ( آبان 1393) 13.2 درصد افزایش یافته است.