بانک توسعه صادرات ایران مبلغ 230 میلیون دلار برای اعطای تسهیلات به طرح های نفت، گاز و پتروشیمی و نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری از محل منابع صندوق توسعه ملی اختصاص داد.
مدیر امور اعتباری بانک مسکن از پرداخت 47 میلیارد و 755 میلیون و 700 هزار تومان تسهیلات مشارکت مدنی (تسهیلات ساخت) طی ماه نخست سال جاری خبر داد.
کارشناسان بانک مسکن طی یک ماهه اردیبهشت ماه به 13 هزار و 354 تماس تلفنی با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک پاسخ دادند.
بررسی آمارهای بانک مرکزی حاکی است که تسهیلات اعطایی بانک‌ها در 11 ماهه سال 97 رشد 26.4 درصدی داشته که در این میان بیشترین میزان تسهیلات در استان تهران و کمترین مربوط به کهکلویه و بویر احمد بوده است.
طبق آمار سال 1395 بالغ بر 3 میلیون و 890 هزار واحد مسکونی در تهران وجود دارد که 13 درصد آن خالی از سکنه است.
نرخ بیکاری سوئیس در ماه می 0.1 درصد کاهش یافت.
علی‌رغم تحریم آمریکا، هوآوی چین با بزرگترین شرکت ارتباطاتی روسیه قراردادی امضا کرد تا ظرف سال آینده شبکه 5جی را در روسیه توسعه دهد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد که در سال جاری تاکنون حدود 37 هزار تن انواع گوشت قرمز وارد شده است و با توجه به شرایط بازار افزایش قیمتی در این بخش در سال جاری نخواهیم داشت.
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود شاخص تورم در استان‌های مختلف کشور را در سه حوزه تورم نقطه به نقطه، تورم ماهانه و تورم 12 ماهه منتهی به اردیبهشت را بررسی کرده است.
روند متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی معامله شده در سطح شهر تهران نشان می‌‏دهد متوسط قیمت هر متر مربع در اردیبهشت ١٣٩٨ با شیب نسبتاً تندی افزایش یافته (نرخ رشد ١٢.5 درصد) که طی یک سال اخیر بی‏‌سابقه بوده است.