قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 13 سنت معادل 0.2 درصد کاهش به 64 دلار و 85 سنت رسید.
امروز در بازار ارز شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها بودیم اما در معاملات طلا و سکه نیز مقداری افزایش قیمت مشاهده می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تلاش می‌کنیم قیمت واحدهای طرح اقدام ملی در پردیس از 2.5 تا 3.5 میلیون تومان در هر متر مربع فراتر نرود، اما ممکن است با توجه به شرایط خاص پردیس هزینه‌ها مقداری بالاتر باشد.
گروه مشاورین " رزونانس" برای چهارمین سال متوالی به معرفی برترین شهرهای جهان پرداخت.
رئیس کمیته تخصصی ارزیابی سیلاب گفت:تغییرات الگوی آب و هوایی یکی از دلایل مهم و تأثیرگذار بر وقوع سیلاب اخیر در استان سیستان و بلوچستان است و 4 دلیل این خسارات را تشدید می کند.
توسعه گردشگری با استفاده از جاذبه‌های گردشگری پیرامون سدها و دریاچه‌ها یکی از مواردی است که رئیس جمهور بر آن تاکید داشته و وزارت نیرو و سازمان میراث فرهنگی را مأمور اجرای این طرح کرده است. به‌تازگی نیز خبرهایی مبنی بر اعطای تسهیلات لازم برای سرمایه‌گذاران بخش گردشگری آبی به‌گوش می‌رسد.
گروه سینوپک متعلق به کشور چین با سهامی به ارزش بیش از 430 میلیاد دلار آمریکا در رتبه نخست فهرست بزرگترین شرکت‌های نفت و گاز جهان در سال 2019 قرار دارد. شرکت‌های شل و آرامکو عربستان، رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند. بالا رفتن قیمت نفت خام در بازار جهانی تاثیر زیادی در بالا رفتن سهام این شرکت‌های داشته است. در این اینفوگرافیک با بزرگترین شرکت‌های نفت و گاز جهان آشنا خواهید شد.
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز(یکشنبه 22 دی 98) اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ تمام ارزها ثابت ماند.
آژانس امنیت هوایی اتحادیه اروپا به ایرلاین‌های اروپایی هشدار داده که از پرواز بر فراز آسمان ایران بپرهیزند.
بر اساس آمار رسمی سازمان هواپیمایی در آذرماه 98 تابان، سپهران، زاگرس و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بیشترین تاخیرات پروازی را به خود اختصاص داده‌اند.