در رده‌بندی منتشر شده توسط دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا، سوئیس توانست بهترین کشور جهان در سال 2019 لقب گیرد. همچنین کانادا بر اساس 75 پارامتر مختلف، به عنوان با کیفیت‌ترین کشور برای زندگی در سراسر جهان شناخته شد.
رییس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد گفت که در آستانه روز ولنتاین با ارسال پیامک به اعضای این صنف تذکرات لازم را به آنان خواهیم داد.
ملکی گفت: با توجه به توزیع مناسب آلایش دام در بازار انتظار می‌رود که قیمت کله‌پاچه 30 درصد کاهش یابد.
مبلغ سبد معیشت کارگران 3 میلیون و 759 هزار و 200 تومان با میانگین 3.3 نفر محاسبه و به تایید کمیته دستمزد رسید.
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از شوک قابل توجه قیمت‌ دارد به نحوی که قیمت انواع خودروهای داخلی از 5 تا 15 میلیون تومان گران شده است.
در جلسه رئیس‌کل بانک مرکزی با مدیران عامل بانک‌ها مقرر شد که ضوابط و نحوه اخذ تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی خوش‌حساب تسهیل شود.
بسیاری از افراد به محض ورود به محل کار خود دچار استرس می‌شوند. این استرس می‌تواند دلایلی مثل مشکلات با همکاران، مشکل با مدیریت و ... را شامل شود. اما گاهی همه چیز به وضعیت و اتمسفر دفتر کار مرتبط می‌شود
دبیرکل کانون انجمن‌های صنفی کارگران گفت: حداقل حقوق برای کارگران که بتوانند زندگی خود را ادامه بدهند 5 میلیون تومان است و این آنالیز مربوط به سال 97 بوده که قطعا در سال 98 این میزان افزایش پیدا می‌کند.
درپی صفر شدن سود بازرگانی واردات گوشت قرمز، اتحادیه‌های صنفی توزیع‌کنندگان گوشت اعلام کردند که این تصمیم قیمت گوشت قرمز را کاهش می‌دهد و به زودی نوسانات بازار گوشت قرمز برطرف می‌شود.
نسخه شتاب 7 در بانک سرمایه با موفقیت راه اندازی شد.