مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران در بخشنامه‌ای اعلام کرد، عوارض 5000 تومانی صادرات گوشت مرغ از ابتدای مرداد ماه اخذ خواهد شد.
داده‌های رفینیتیو ایکون نشان می‌دهد پس از این که آمریکا صادرات نفت ونزوئلا را تحریم کرد، واردات نفت خام خود از روسیه را در یک سال و نیم گذشته افزایش داده است.
فعالان و کارشناسان بازار موبایل معتقدند، ممنوعیت واردات گوشی‌های بالای 300 یورو منطقی بوده و ارز مودنیاز برای تأمین کالاهای اساسی نباید به واردات گوشی‌های لاکچری اختصاص یابد.
مدیر آموزش کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار گفت: تورم باعث کاهش ارزش پول ملی کشور می‌شود، افراد به دنبال استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری مختلف هستند تا دارایی خود را حفظ کنند.
در حالی که هفت ماه از نابسامانی بازار نهاده های دامی می گذرد، اخیرا بانک مرکزی ترخیص امانی نهاده ها را متوقف کرده و وزارت جهاد نیز وعده بهبود در ماه آینده را داده است.
یک مقام مسئول گفت: شرکت پشتیبانی امور دام، 10 هزار تن مرغ منجمد را از محل ذخایر خود در میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف منتخب در سطح کشور عرضه کرده است.
هشتاد و سه تن از ثروتمندان جهان با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به دولت‌ها، خواستار اخذ مالیات بیشتر از آنها برای تأمین بودجه نجات اقتصاد جهان از رکود ناشی از شیوع ویروس کرونا شدند.
دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی می‌گوید: وقتی شرکت‌های هواپیمایی بلیت استانبول را می‌فروشند، پس تبلیغ تور ترکیه غیرقانونی نیست اما مسافرانی که الان به ترکیه می‌روند، قصد تفریح در ساحل را ندارند، انگیزه‌های کاری و تجاری دارند.
گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران در ماه میلادی گذشته 12 دلار و 71 سنت معادل 54 درصد افزایش نسبت به ماه مه داشت.
دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران گفت: در این شرایط که با تخصیص یک میلیارد دلار، کل چرخه پوشاک احیا می شود، تخصیص 500 میلیون دلار برای واردات تلفن همراه لوکس درست نیست.