وحشت در بازار طلا بیداد می کند و بسیاری از تحلیلگران به افزایش مبتلایان به کووید 19، وخامت اوضاع اقتصادی آمریکا و احتمال به تاخیر افتادن بسته کمک کرونایی 1.9 تریلیون دلاری پیشنهادی جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا اشاره می کنند.
ارزش دلار باز هم مقابل ارزهای مهم جهانی افزایش یافت.
نرخ تورم عربستان با وجود کاهش نسبی، بالاتر از سطح هدفگذاری شده باقی ماند.
بازار سرمایه نسبت به گذشته دارای شرایط متفاوتی است تا ان جا که اعتماد سهامداران به این بازار از بین رفته و هر روز بیشتر از روز قبل سرمایه آنها در این بازار سوخت می شود. اتفاقی که یک کارشناس بازار سرمایه اعتقاد دارد مسئولانی که روزی مردم را برای حضور در این بازار تشویق میکردند، حال باید پاسخگوی مردم باشند.
دومین مرحله از کمک های ویژه اقشار کم درآمد در دوران کرونا با مبلغی بین 100 تا 120 هزار تومان به حساب مشمولان واریز شده است.
در حالی که وزیر راه و شهرسازی و رئیس اتحادیه مشاوران املاک با ازسرگیری درج قیمت در آگهی املاک وبسایت های اینترنتی و اپلیکیشن های موبایلی مخالفند، این وبسایت ها قیمت سازی را آغاز کرده اند.
درحالی که برخی کارشناسان درج قیمت در بازار مجازی و اپلیکیشن‌ها را عاملی برای شفافیت در بازار خودرو مسکن می دانند برخی دیگر نسبت به آثار تورمی رهاشدگی قیمت ها در فضای مجازی هشدار می دهند.
بررسی ها نشان می دهد که در سال گذشته بیشترین متوسط درآمد پولی سالانه یک خانوار شهری از محل درآمدهای متفرقه مثل بورس و سود بانکی و پس از آن از حقوق بگیری خصوصی و تعاونی بوده است.
شهرهای غرب میانه آمریکا حضور پررنگی در رتبه بندی امسال دارند.
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو میلگرد با رشد 500 تا 600 تومانی با قیمت 13 هزار تومان بفروش میرسد.