وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای شرایط و ضوابط بهره مندی از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا ویژه یارانه بگیران را اعلام کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تاکید بر توسعه بازارهای صادراتی براِی فروش کالاهای تولید داخل، گفت: به جای خام فروشی باید به سمت افزایش تولید فرآورده‌های نفتی حرکت کنیم.
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز سه‌شنبه 26 فروردین 99 در صرافی‌های بانکی برای خرید 15500 تومان و برای فروش 15600 تومان است.
شاخص دلار در معاملات امروز اندکی افت کرد.
آمارها حاکی از آن است که اپل در ماه گذشته میلادی 2.5 میلیون دستگاه گوشی آیفون در چین فروخته و عرضه کرده است.
بازار مسکن در شمال شهر تهران همچنان با انبوه فایل های نوساز و کلید نخورده مواجه است و نرخ ها نسبت به قبل از عید تفاوت چندانی ندارد؛ هر چند می توان در بین آگهی ها واحدهای زیر قیمت نیز پیدا کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بعضی واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به پیشرفت حدود 100 درصد رسیده است، گفت: اولین واحدهای‌ آماده شده، خرداد یا تیر ماه افتتاح می‌شود.
برآوردها حاکی از آن است که افت تقاضا برای سفرهای هوایی در فرودگاه هیتروی لندن تا پایان ماه جاری میلادی به 90 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
اکثر ایرلاین‌های کانادایی پرواز های بین‌المللی خود را حداقل تا پایان ماه آینده میلادی لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده‌اند.
بازار ارز کماکان آرام است و قیمت‌ها چند روزی است که تغییر نکرده است.