مدیر طرح ملی گیاهان دارویی با تاکید بر این‌که گیاهان دارویی باید لاکچری و جزو اقلام لوکس شوند، گفت: برای اولین بار در کشور دو گیاه داوریی زعفران و زیره را در بورس معامله کردیم.
عضو هیأت مدیره بانک مسکن با تاکید بر حمایت این بانک از راهکارهای نوین ساخت مسکن، گفت: با تغییر سیاست های حوزه اعتباری به نفع سازنده‌های ترویج کننده نوین‌سازی، به گسترش راهکارهای نوین حوزه ساختمان کمک می کنیم.
جدیدترین گزارش‌ها حاکیست که کاربران هندی بسیار بیشتر از فیس‌بوک استفاده کرده و در آن عضویت دارند.
رکود 65 ماهه بخش ساختمان طی سال‌های 1392 تا 1397 به فشار تقاضا در این بخش منجر شد و نهایتا با جهش نرخ ارز در پایان سال 1396 بحران قیمت در بخش مسکن رخ داد.
طبق جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در سه ماهه نخست امسال از بین 12 محصول منتخب معدنی، هفت محصول رشد تولید داشته‌اند.
بسیاری از کاربران به خریداری و استفاده از گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین‌های باکیفیت علاقه دارند.
استفاده از کارت سوخت شخصی از 20 مردادماه اجباری می‌شود؛ اجباری که در نگاه اول شاید دردسرهایی را برای مصرف‌کنندگان به دنبال داشته باشد اما درواقع این طرح مزیت‌هایی دارد که می‌توان دردسرهای آن را نادیده گرفت.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا با استقبال از کاهش قیمت‌ها در بازار، هیچ‌گونه افزایشی در قیمت محصولات خود نداده و خواهان آرامش بازار است.
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از ارائه گزارش عملکرد وزارت تعاون در سال گذشته و سال جاری در حوزه اشتغال خبر داد.
وزیر نفت با بیان اینکه اکنون وزارت نفت روزانه بالای 15 میلیون لیتر اضافه تولید بنزین دارد، گفت: این اضافه تولید ذخیره شده و قرار است میزان صادرات افزایش پیدا کند.