با وجودی که قیمت مسکن افزایش شدیدی را طی یک سال و نیم اخیر تجربه کرده، در مناطقی از جنوب تهران می‌توان آپارتمان‌هایی در کانال قیمتی 200 میلیون تومان خریداری کرد.
شاخص قیمت تولیدکننده در سال ١٣٩٧ با 47.5 درصد افزایش نسبت به سال ١٣٩٦ به عدد ٣4٧.٢ رسید.
آغاز زودهنگام روزهای گرم سال موجب شد پیک مصرف برق در نوزدهم خردادماه با افزایش چهار هزار مگاواتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به بیش از 53 هزار مگاوات برسد.
به منظور ارتقاء امنیت مشتریان در هنگام استفاده از درگاه های مجازی در خصوص استفاده از رمز دوم یکبار مصرف کارت های بانک مسکن، سرویس رمز دوم پویا در بانک مسکن عملیاتی شد.
بررسی ها نشان می دهد ایران یکی از 5 کشوری است که بیشترین میزان استفاده را از منابع آب زیرزمینی می کند و این موضوع عواقب طبیعی و انسانی را در پی خواهد داشت.
مشتریان برای شرکت در سی‌ونهمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه تا پایان تیرماه فرصت دارند نسبت به افتتاح و تکمیل موجودی به منظور کسب امتیاز بالاتر اقدام کنند.
آمارهای بانک مرکزی از افزایش 32 درصدی مانده سپرده‌های بانکی در پایان بهمن پارسال نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن، خبر می‌دهد.
«تسهیلات ساخت مسکن» حدود 60 درصد افزایش یافته و قابل انتقال به خریدار است.
رییس کل بانک مرکزی گفت: تلاش داریم سهم تسهیلات مسکن از تسهیلات بانکی را از 13.5 درصد به 20 درصد افزایش دهیم.
معاون مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان تهران گفت: انحصار در بازار مرغ دیگر شکسته شده و سازمان تعزیرات با ورود به این بازار، انحصار 30 ساله تعدادی افراد را از بین برد.