مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران از کاهش 20 درصدی ورودی سدهای تهران از ابتدای سال آبی در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
قیمت‌های نفت در معاملات امروز، سه شنبه با امید به واکسن کرونا و ریشه‌کن شدن سریع‌تر پاندمی که می‌تواند باعث بازگشت تقاضای نفت خام شود، جهش کردند.
شاخص بورس در پایان معاملات امروز سه شنبه 4 آذر با افت 18 میلیون و 597 هزار واحدی به یک میلیون و 356 هزار و 944 واحد رسید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد که دولت به عنوان تأمین کننده گندم که مواد اولیه نان است هیچ تغییری در قیمت گندم و آرد نداده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران با بیان اینکه مقرر شده مرغ با نرخ مصوب  در 250 میدان تره بار اصلی و فرعی تهران توزیع شود، اظهار کرد: باید عرضه مرغ از سوی وزارت جهاد کشاورزی چند روز ادامه پیدا کند و در این صورت تا هفته آینده قیمت‌ها متعادل خواهد شد.
در حالی که دولت به خاطر افزایش شمار مبتلایان به کووید_19  و افزایش مرگ و میر ناشی از آن برای دو هفته محدودیتهایی را در سطح شهرها اعمال کرده است تا به این وسیله تردد و تجمع در سطح شهرها کاهش یابد و با کاهش شمار مبتلایان کادر درمان فرصت بازیابی قوای خود را داشته باشند، اما بازار آشفته برخی از اقلام غذایی در این روزها تمام این معادلات را برهم زده است.
پس از چهار ریزش متوالی ارزش دلار مقابل رقبای اصلی افزایش یافت.
از 138 هزار واحد مسکن ملی که بر عهده بنیاد مسکن قرار دارد، تا کنون حدود 30 هزار واحد با توجه به افتتاح حساب و واریز وجه از سوی متقاضیان تعیین تکلیف و حدود 20 هزار واحد در مراحل اخذ پروانه و پیشرفت 30 درصد هستند؛ در عین حال زمین مورد نیاز برای برخی پروژه ها هنوز تامین نشده است.
قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن به طور متوسط در هفته های گذشته کاهشی بوده و در آبان ماه سال جاری به 73 هزار تومان رسیده است. بر این اساس، زوجین تهرانی برای تهیه وام 240 میلیونی مسکن و جعاله باید حدود 35 میلیون تومان بپردازند.
با وجود اعمال محدودیت‌های کرونایی، تردد در جاده‌های کشور طی 24 ساعت گذشته برای دومین روز متوالی 6.6 درصد افزایش یافت.