وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر در حال توزیع است، گفت: در میادین علاوه بر غرفه‌ها، ماشین‌های دارای ترازو برای سرعت بخشی به توزیع مرغ مستقر شده‌اند.
رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران می گوید بخشنامه جدید بانک مرکزی درباره‌ی رفع تعهد ارزی وارد کنندگان موجب کشیده شدن ترمز فساد ایران می‌شود.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز سه شنبه 11 آذرماه 1399 به 11 میلیون و 800 هزار تومان رسید.
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز سه شنبه 11 آذرماه در صرافی‌های بانکی برای خرید به 24 هزار و 170 تومان و برای فروش به 25 هزار و 170 تومان رسید.
معاملات ثانویه صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم(پالایش) از امروز در بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی فرش دستباف درباره وام قالیبافان گفت: متقاضیان می توانند برای دریافت وام 12میلیونی با سود18درصد و 36 ماهه اقدام کنند.
از مجموع 533 هزار و 752 واحد معرفی شده به بانک ها به منظور دریافت تسهیلات مربوط به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، 365 هزار و 841 واحد تسهیلات مذکور را دریافت کرده و پرونده مابقی واحدها نیز در دست بررسی و تکمیل مدارک و وثایق است.
بنابر تصمیم ستاد لجستیک مقابله با کرونا، قیمت ماسک سه لایه پزشکی استاندارد مورد تایید سازمان غذا و دارو به 1000 تومان کاهش یافت.
همه شاخص های مهم بورسی جهان نزولی شدند.
رئیس دوره‌ای اوپک گفت: پیش‌بینی می‌شود تقاضای نفت در سال آینده نیز همچنان روند نزولی داشته باشد، این رقم 9 میلیون بشکه اعلام شده است.