مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از آغاز تولید انبوه محصول جدید این گروه خودروسازی خبر داد و گفت: خط تولید انبوه شاهین سایپا از 15 آذرماه آغاز به کار کرد.
عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به گرانی های سرسام آور مسکن طی سال های اخیر،گفت: شاهد مرگ تدریجی قدرت خرید مردم در بازار مسکن هستیم.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: امسال تامین میوه شب یلدا کافی خواهد بود و سعی می‌شود قیمت این کالا در تهران به کمک کشاورزان مناسب با اقتصاد خانواده‌ها عرضه شود.
گزارش شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد میزان بارندگی‌های کشور از ابتدای مهر تا پانزدهم آذرماه سال‌جاری به 55.4 میلی‌متر رسیده است.
افضلیان: مصوبه جدید درباره پیش گشایش صد درصد به نفع بازار خواهد بود.
فولکس واگن و تویوتا به ترتیب رکورد دار بیشترین تعداد خودروی تولیدی در بازار جهانی هستند.
مدیرعامل موسسه اعتبارسنجی فیچ تاکید کرد با توجه به تقاضای ضعیف برای نفت و تلاش اوپک برای مدیریت عرضه، انتظار داریم قیمت نفت در سال آینده میلادی حدود 45 دلار در هر بشکه باشد.
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای در سطح قرمز برای 3 استان نسبت به طغیان رودخانه‌ها، سیلاب، آبگرفتگی گسترده معابر و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.
قیمت نفت در معاملات هفته گذشته با افزایش امید به تزریق واکسن کرونا و توافق اوپک پلاس برای تمدید کاهش تولید نفت در سال 2021‌ با رشد همراه شد.
صادرات رب گوجه فرنگی در بسته بندی و احجام مختلف تا پایان آذر ماه بلامانع است.