روند نزولی قیمت مسکن شهر تهران در دو هفته اخیر ادامه یافته و آمار از کاهش 5.5 درصدی نرخهای پیشنهادی حکایت دارد.
حدود یک چهارم مخارج اروپایی ها مربوط به بخش مسکن است.
در حالی که آخرین پیش‌فروش یکساله گروه صنعتی ایران‌خودرو، در نیمه آبان ماه و تنها برای دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک انجام شد، این خودروساز از صبح امروز (دوشنبه) ثبت‌نام برای پیش‌فروش سه محصول پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 2 و سمند LX خود با موعد تحویل شهریور تا آبان ماه 1400، به مدت سه روز به مرحله اجرا خواهد گذاشت.
تولید لوازم خانگی در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون به ترتیب با افزایش 29.2 درصد، 58.2 درصد و 62.5 درصد مواجه بوده است.
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 11 هزار واحد افت کرد.
سخنگوی اتحادیه سراسری مرغداران میهن با بیان اینکه میانگین قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری ١٥ هزار تومان است،گفت: قیمت تخم مرغ طی روزهای اخیر تقریبا ثابت مانده است.
پایگاه خبری-تحلیلی اویل پرایس در گزارشی اعلام کرد که به نظر می رسد مقامات ایرانی اطمینان دارند که طبق لایحه بودجه این کشور، در سال آینده که از مارس 2021 آغاز می شود، قادر به فروش 2.3 میلیون بشکه نفت در روز باشند.
جلسه روسای اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای همسایه عصر شنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
رییس انجمن انبوه سازان خوزستان با بیان اینکه اعلام میانگین قیمت متری 23 میلیون تومان برای استان خوزستان دور از ذهن است، گفت: در مناطق معدودی از اهواز قیمتها بین 15 تا 40 میلیون تومان و در اکثر محله ها 4 تا 8 میلیون تومان است و نمی توان متوسط 23 میلیون تومان را به راحتی پذیرفت.