تلفیق سه‌گانه افزایش معاملات، افزایش سقف وام و سقف سنی برای خرید خانه از طریق اوراق تسهیلات مسکن به شکل رشد حدود 4000 تومانی قیمت هر برگ اوراق تسه بروز پیدا کرد.
تقاضای بالا برای گریدهای نفتی سنگین شیرین پس از اجرای مقررات جدید سوخت دریایی پاک، باعث شد محموله یک گرید نفتی در استرالیا نزدیک به 100 دلار در هر بشکه فروخته شود که احتمالا گران‌ترین نفت جهان به شمار می‌رود.
پنجاه و نهمین مجمع بانک مرکزی با حضور حسن روحانی، رئیس جمهور و وزرای عضو این مجمع آغاز می‌شود.
عملیات بازار باز امروز در مجمع سالیانه بانک مرکزی با حضور رئیس جمهور و با رونمایی از سامانه معاملاتی آغاز به کار خواهد کرد.
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که صادرات توتون در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.8 برابر شده است. در همین حال واریزی درآمد محصولات دخانی به خزانه دولت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 81.9 درصد افزایش داشته است.
مدیر اجرایی واگذاری عرصه مسکن مهر پردیس گفت: با توجه به حجم بالای خرید و فروش مسکن مهر پردیس توسط دلال‌ها، خرید عرصه برای مالکان اولیه اجباری نیست ولی خریداران بعدی باید عرصه را خریداری کنند.
در کشوری که به خاطر فناوری بالا معروف است، ثروتمندترین شخص یک رستوران دار است!
پس از سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت این فرآورده نفتی استفاده از سوخت‌های دیگر در اولویت برخی افراد قرار گرفت که همین مساله موجب افزایش فعالیت مراکز غیرمجاز در این حوزه و ایجاد خطر انفجار سیلندر گاز مایع در خیابان شده است.
ترکیب بازار مسکن شهر تهران از عرضه به تقاضا تغییر کرد؛ واسطه‌های ملکی می‌گویند حجم فایل‌های ورودی برای فروش در بازار مسکن کاهش و میزان مراجعه برای خرید افزایش یافته است اما رشد قیمت‌ها محسوس نیست.
ونزوئلا در شرایط تحریم 800 هزار بشکه نفت صادر می‌کند و به اذعان کارشناسان، ایران نیز می تواند با اصلاح قیمت گذاری نفت در بورس، صادرات نفت را به مقدار قابل قبولی برساند.