مشگین شهر- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمام مدیران صمت سه ماه فرصت دارند تا معادن راکد را شناسایی و حکم ابطال هر کدام را صادر کنند و این معادن را برای سرمایه گذاری به مزایده بگذارند.
شاخص بورس در پایان معاملات امروز یکشنبه 14 دی ماه 1399، 1328 واحد رشد کرد و به یک میلیون و 355 هزار و 475 واحد رسید.
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد کسانی که پیشتر برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده بودند اما روند پرداخت آنها به جریان نیفتاده است تا آخر بهمن ماه پرداخت این تسهیلات به آنها تمدید شده است؛ گفته می شود از 302 هزار متقاضی تا کنون 50 درصد افراد وام اجاره را دریافت کرده اند.
وزیر راه و شهرسازی امروز دو تن از معاونان خود در حوزه ساختمان شامل معاونت سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی را تغییر داد.
نفت کمترین و نقره بیشترین بازده را در بین دارایی های مختلف داشته اند.
پرواز و رکوردشکنی بیت‌کوین نه فقط دنیای ماینرها و بازار معاملات این رمزارز را که تالیف و انتشار کتاب‌های مرتبط با خود را نیز داغ‌تر کرده است؛ کتاب‌هایی از جنس بیت‌کوین به مدرسه‌ها، بازار رسمی نشر، دنیای منابع متن‌باز و هر جای دیگری راه پیدا کرده‌اند.
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که تا پایان آبان ماه امسال در مجموع 73 هزار و 697 واحد فعال با اشتغال دو میلیون و 510 هزار نفر در گروه‌های مختلف صنعتی و معدنی در کشور فعالیت می‌کنند که که مناطق آزاد از بین استان‌های کشور کمترین واحدهای فعال را در خود دارند.
تورم دومین اقتصاد بزرگ عربی به کمترین سطح سه ماه اخیر رسید.
پس از این که شیوع ویروس کرونا در سال 2020 بازارهای جهانی را متلاطم کرد، انتظار می رود احیای اقتصادی چین، تقاضا برای پنج کالای مهم را در سال 2021 تقویت کند.