خودروسازی تسلا با پشت سر گذاشتن فیس بوک به پنجمین شرکت با ارزش آمریکا تبدیل شد.
اپل، آمازون و تسلا بیشترین بازدهی سال گذشته را در بین سهام شرکت های آمریکایی داشته اند.
دبیر سابق انجمن فین‌تک گفت: با اعلام بانک مرکزی،دستگاههای کارتخوان قدیمی نیاز به ثبت‌نام در سامانه امور مالیاتی ندارند و این کار رواج اجاره و عدم شفافیت در تراکنش‌ها را بدنبال دارد.
غول انرژی روسیه، گازپروم اعلام کرد صادرات گاز به ترکیه و اروپا از خط لوله ترکیش استریم تنها یک سال پس از بهره‌برداری از آن به بیش از 2 برابر رسیده است.
ادامه نوسان و کاهش بورس باعث شد شاخص کل روز شنبه برای بار دوم طیشش ماه گذشته تا کانال یک میلیون و 200 هزار واحد کاهش یابد. البته این شاخص روز گذشته مجددا به کانال یک میلیون و 300 هزار واحد بازگشت و باعث شد نگاه ها دوباره به این بازار بازگردد. در این راستا یک تحلیلگر بازار سرمایه ضمن بررسی وضعیت سیاسی و اقتصادی شروط صعود دوباره بورس را تشریح کرد.
پس از هفت ماه روند کاهشی نرخ بیکاری کانادا متوقف شد.
معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت:براساس سند "برنامه ملی ارتقای کیفیت بهداشتی و تضمین سلامت تخم مرغ" قرار بود که از ابتدای بهمن ماه عرضه تخم مرغ به بازار تنها به صورت بسته بندی شده باشد ولی با توجه به شرایط پیش آمده و افزایش قیمت تخم مرغ این نگرانی پیش آمد که ممکن است بسته بندی هزینه اضافی تحمیل کند. بنابراین الزام اجرایی شدن این سند برداشته شد و حالت تشویقی و ایجابی به خود گرفت.
مالک شرکت خودروسازی تسلا و شرکت هوافضای اسپیس ایکس که به تازگی به ثروتمندترین مرد جهان تبدیل شده است، اعلام کرد که هرگز پیشنهاد دریافت ارز رمزنگاری شده بیت کوین را در معاملات خود رد نخواهد کرد.
سهم زنان از بین جمعیت بیکار به بیش از 700 هزار نفر رسیده است.
رئیس جمهور با بیان اینکه بورس سازوکارهای ویژه خود را دارد، تاکید کرد: سیاستگذاری‌های آن نیز باید از طریق شورای‌عالی بورس انجام گیرد و از مداخلات غیر کارشناسی در بورس باید پرهیز شود.