همزمان با الزام شرکت‌های بورسی برای داشتن بازارگردان از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی آسمان زاگرس» تاسیس و شروع به فعالیت کرد.
ثروتمندترین فرد جهان اکنون بالای 200 میلیارد دلار ثروت دارد.
طی 24 ساعت اخیر ارزش بازار ارزهای دیجیتالی حدود 20 درصد کاهش یافت.
وزیر نفت سال گذشته دو ابلاغیه برای حضور بخش خصوصی در قالب قراردادهای B.O.O در بخش بالادستی صنعت نفت ابلاغ کرد که دارای مغایرت‌های جدی قانونی است.
بیش از چهار میلیون شهروند ترک کماکان بیکار هستند.
اغلب سهام آسیا اقیانوسیه در معاملات امروز، دوشنبه، در حالی رشد کردند که چین اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده این کشور در ماه دسامبر 0.4 درصد افت کرده است.
قیمت نفت خام در معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر تشدید مجدد پاندمی کرونا در جهان و به ویژه افزایش تعداد مبتلایان جدید در چین، افت کرد.
این روزها مازوت یا همان نفت کوره متهم اصلی آلودگی هوا است؛ سوختی که در اکثر کشورهای پیشرفته به عنوان سوختی مقرون به صرفه به حساب می آید، در ایران عامل آلودگی شناخته شده و هر روز برچسب جدید بر آن زده می شود.
ارزش بیتکوین پس از چندین صعود متوالی، سرانجام نزولی شد.
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که از بین انواع برنج، ‌گوشت و شکر که وضعیت قیمت آن‌ها در آذرماه امسال منتشر شده، قیمت تمام کالاها به جز گوشت گوساله بین 23.7 تا 120 درصد نسبت به آذر سال قبل افزایش داشته است.