نرخ تورم دومین اقتصاد بزرگ جهان به 0.2 درصد تا پایان دسامبر رسید.
شهردار منطقه 12 از صدور پروانه ساختمان جدید پلاسکو تا پایان هفته خبر داد.
سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از کاهش 12 تا 20 درصدی انواع موبایل در روزهای اخیر خبر داد و گفت که این کاهش قیمت باید در سایر کالاهای الکترونیکی از جمله تبلت هم رخ دهد.
بررسی‌های یک پژوهش نشان داد که عوامل اجتماعی، اقتصادی، نیروی انسانی و فناوری، مدیریتی، بازار و بازاریابی و زیست محیطی به ترتیب بیشترین تأثیر را در عدم توسعه مطلوب بخش گیاهان دارویی داشته‌اند.
عضو هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: بیش از 2 هزار واحد تولیدی به وسیله بانک‌ها تملک و تعطیل شده است و تعداد زیادی نیز در مراحل اجرایی بلاتکلیف هستند و هر لحظه ممکن است تعطیل شوند.
کارگران بخش نفت و گاز در 2020 نسبت به سال قبل احساس امنیت کمتری در مورد شغلشان داشتند چون درآمد یک‌سوم از آنها در بحبوحه سقوط قیمت و تقاضا برای نفت بسیار کاهش یافته است.
صندوق سرمایه گذاری طلا با پشتوانه شمش طلا با هدف تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای بخش معدن و صنایع معدنی در بورس کالا در بهمن ماه تاسیس می‌شود.
در حالی که وعده‌های واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هر سه ماه یکبار تمدید می‌شود، وزیر ورزش و جوانان در تازه‌ترین اظهار نظر خود گفته سرخابی‌ها در دروازه شورای پذیرش بورس هستند.
شمار کاربران پیام رسان تلگرام در سه روز گذشته در پی انتقاد از تغییرات جدید حریم خصوصی در واتس‌اپ، بیش از 25 میلیون نفر افزایش یافت و از مرز 500 میلیون نفر عبور کرد.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد تولید نفت آمریکا در سال 2021 به میزان 190 هزار بشکه در روز کاهش پیدا کرده و به 11.1 میلیون بشکه در روز می رسد.