تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز شنبه 27 دی ماه میزبان عرضه 68 هزار و 894 تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، لوب کات، وکیوم باتوم و سلاپس واکس است.
مراسم قرعه کشی یازدهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو،‌ ساعت 10 صبح فردا شنبه 27 دی‌ماه، با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می‌شود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: 2 واحد بسته‌بندی و عرضه تخم‌مرغ «ت» و «ا» در استان، که تخم‌مرغ را گرانتر از نرخ مصوب خریداری و عرضه می‌کردند، پلمب شد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.15 درصد رشد به 1849 دلار و 21 سنت رسید.
امروزه فناوری اطلاعات و فناوری های نوین حوزه مالی و پرداخت، یکی از ضرورت های صنعت بانکی است که باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.
رئیس ستاد مدیریت سوخت نیروگاه ها گفت: در روزهای گذشته, بدلیل رشد مصرف گاز, محدودیتی در تامین گاز نیروگاه ها پیش آمد, اما اکنون نیروگاههایی که از مدار خارج شده بودند دوباره وارد مدار شدند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 46 سنت معادل 0.82 درصد کاهش به 55 دلار و 96 سنت رسید.
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در راستای مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی با استخراج کنندگان رمز ارز مجاز مذاکره کرده ایم تا در این زمان فعالیت خود را متوقف کنند و در این راستا فعالیت استخراج کنندگان رمز ارز چینی هم متوقف شده است.
بررسی جدیدترین آمار بانک مرکزی درباره چک‌های برگشتی نشان می‌دهد که در آبان سال جاری بالغ بر 681 هزار فقره چک به ارزشی حدود 22 هزار و 100 میلیارد تومان برگشت داده شده است که در مقایسه با ماه قبل از نظر تعداد 7.2 درصد کاهش و از نظر مبلغ 3.1 درصد افزایش یافته است.
برنامه پیام رسان سیگنال در پی رشد کم سابقه شمار کاربران، به دنبال استخدام افراد بیشتری به منظور تقویت سرویس و حمایت از زیرساخت است.