مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران از گشایش نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی مربوط به انبار رطب استان کرمان از روز سه شنبه 30 دی ماه خبر داد.
رئیس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت تعاونی های مرزنشین از طرح پیشنهاد تمدید خودکار کارت‌های الکترونیک مرزنشینان به مدت دو سال خبر داد.
شرکت های خودروسازی فیات کرایسلر و پژو سیتروئن بعد از مدت ها مذاکرات بالاخره روز شنبه رسماً با ادغام خود شرکت استلانتیس، چهارمین خودروساز بزرگ جهان را تأسیس کردند.
معاون روابط کار وزارت کار درباره صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال و حیات اقتصادی بنگاه های مشکل دار و پایداری تولید گفت: استان خراسان رضوی در بین استان‌های کشور بیشترین حمایت مقرری بیمه بیکاری را از کارگران مشمول این قانون داشته است.
انجمن تولید کنندگان خودروهای سواری چین اعلام کرد که فروش این خودروها در دسامبر سال 2020 به لطف بهبود مداوم وضعیت بازار این کشور به روند صعودی خود ادامه داد.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: وزارت نفت به همه تعهدات خود در زمینه توزیع بنزین یورو 4 عمل کرده است.
اپلیکیشن پیام رسان سیگنال در پی هجوم کاربران جدید که از خوش بینانه ترین پیش بینی این برنامه فراتر بود، با مشکلات فنی روبرو شد.
معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور با بیان این که بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در ایران از نوع H5N8 است گفت: موردی از آن در انسان دیده نشده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به اینکه در گرانی قیمت میوه ها بحثی نیست، گفت: استقبال مردم نیز از خرید میوه کاهش یافته است.
تحقیقات شرکت دیجیتایمز ریسرچ نشان می‌دهد که در سال 2020 با فشار پاندمی کرونا بر اقتصاد جهان بازار گوشی هوشمند 9 درصد آب رفته است.